Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Tradis uruchomił nową sieć sklepów. W 2013 r. pod szyldem Minutka będzie działać 1000 sklepów

Grupa Dystrybucyjna Tradis wprowadza na rynek sieć Minutka, ofertę przeznaczoną dla najmniejszych sklepów spożywczych, zaopatrujących się w halach cash&carry. Obecnie na rynku działa 6 pilotażowych placówek, do końca roku ma ich 120, a w grudniu 2013 roku ma ich być około 1000. Z początkiem października rusza akcja pozyskiwania detalistów zainteresowanych dołączeniem do partnerskiej sieci.

Tradis uruchomił nową sieć sklepów. W 2013 r. pod szyldem Minutka będzie działać 1000 sklepów
Obecnie na rynku działa 6 pilotażowych placówek z logo Minutka

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 27-09-2011, 12:26

- Tysiąc sklepów do końca 2013 roku to początek. Zostanie jeszcze na rynku kilkadziesiąt tysięcy sklepów do zagospodarowania, którymi trzeba się będzie zająć w przyszłości - powiedział prezes Tradisu, Kazimierz Mars.

- Obecne warunki rynkowe są wyjątkowo trudne dla małych, osiedlowych i wiejskich sklepów, które coraz częściej wypierane są przez wielkopowierzchniową i dyskontową konkurencję. Wychodząc naprzeciw licznym, polskim przedsiębiorcom, którzy poszukując najlepszych ofert sami zaopatrują swoje placówki, uruchomiliśmy projekt sieci sklepów partnerskich Minutka. Po wstępnych rozmowach mamy potwierdzenie dużego zainteresowania nie tylko u naszych stałych klientów, ale też kupców działających w konkurencyjnych sieciach - mówi Kazimierz Mars, prezes zarządu Tradis.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Dotychczas kierowaliśmy propozycję sieciowej współpracy głównie do klientów zaopatrujących się w kanale serwisowym (z dostawą) poprzez koncepty franczyzowe - Groszek, Euro Sklep, Lewiatan i Milea. Minutka jest alternatywą dla odbiorców preferujących samodzielne zaopatrzenie własnego sklepu w halach C&C Tradis. Przygotowaliśmy dla nich atrakcyjny pakiet promocji i narzędzi konsumenckich, które pozwolą małym sklepom skuteczniej walczyć z konkurentami - mówi Rafał Melanowicz, członek zarządu i dyrektor sprzedaży Tradis.

- Oferujemy prosty model współpracy - w zamian za utrzymanie określonego poziomu obrotów z halami C&C Tradis rewanżujemy się kupcom poprawą stałych rabatów, atrakcyjnymi promocjami, które mają stać się wyróżnikiem sieci, oraz finansowaniem wizualizacji sklepu. Nie ingerujemy w poziom marżowania, a budowę percepcji cenowej Minutki opieramy na plakatach reklamowych bazujących na kilku wybranych, opiniotwórczych produktach - mówi Tomasz Ciepłowski, dyrektor sprzedaży C&C Tradis.

Grupa Dystrybucyjna Tradis prowadzi sprzedaż hurtową dóbr FMCG przez magazyny cash&carry i Centra Dystrybucji rozlokowane w całej Polsce. Wśród współpracujących ze spółką sieci znajdują się: sieci franczyzowe, PSD wraz ze spółdzielniami Społem, stowarzyszenia kupieckie oraz supermarkety.

Tradis specjalizuje się w obsłudze sieciowych punktów sprzedaży, których liczba wynosi obecnie ponad 10.000, w tym ok. 8.800 dla sieci powyżej 100 sklepów. Spółka jest również dostawcą do ponad 1.400 sklepów stacji Orlen i Bliska.

W skład Grupy Dystrybucyjnej Tradis wchodzą spółki Tradis, dystrybutor artykułów chemiczno-kosmetycznych Ambra, dystrybutor FMCG DEF, Detal Koncept (organizator sieci Groszek i Milea) oraz spółki Euro Sklep, Lewiatan, sieć drogerii Koliber oraz PSD.

Spółki dystrybucyjne Tradisu mają 64 magazyny, w tym 35 magazynów cash&carry oraz 8 centrów dystrybucji, o łącznej powierzchni ok. 307 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tradis RSS ALERT    /    Milea RSS ALERT    /    Minutka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • konsument 2011-10-10 15:12:02
    zlikwidujcie logo Lewiatan bo to głupia nazwa, brak pozytywnych skojarzeń
  • nie czytam forbsa 2011-10-11 07:24:18
    Tradis - brońcie się , czy UOKiK zachowa się jak powinien czy tak jak chce Eurocash ?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.41.241
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!