Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Trendy 2019: Świadomi konsumenci będą preferować produkty uproszczone i lepszej jakości

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-01-2019, 10:22
"Less is more" oraz "Consciousism" to dwa ważne trendy przedstawione wśród 10 globalnych trendów konsumenckich na 2019 rok przez Euromonitor International. Zgodnie z nimi w tym roku konsumenci będą poszukiwać autentycznych, zróżnicowanych produktów i doświadczeń, które pozwalają im wyrazić swoją indywidualność, a także sposobów na zniwelowanie negatywnego wpływu konsumpcjonizmu na świat.
Trendy 2019: Świadomi konsumenci będą preferować produkty uproszczone i lepszej jakości
fot. unsplash.com

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Trend "Less is more" oznacza mniej więcej to, że konsumenci odrzucają produkcję masową, a w 2019 roku będą preferować produkty pozycjonowane jako uproszczone i lepszej jakości. To objawia się poszukiwaniem hiperlokalnego czy ekologicznego jedzenia, do eko-luksusowych wakacyjnych przeżyć czy wyrobów rzemieślniczych. Konsumenci poszukują autentycznych, zróżnicowanych produktów i doświadczeń, które pozwalają im wyrazić swoją indywidualność. 

Globalizacja sprawiła, że konsumenci mogą uzyskać prawie każdy rodzaj produktu z dowolnego miejsca na świecie, w dowolnym momencie, przy stosunkowo niskich kosztach: sezonowe owoce i warzywa dostępne są przez cały rok, szyte w Azji ubrania są tak samo modne (przez krótki czas) na całym świecie, a tanie linie lotnicze ułatwiają podróżowanie. Konsumenci klasy średniej na rynkach rozwiniętych żyją w społeczeństwie, do którego mają prawie nieograniczony dostęp do
wszystkiego, natychmiast.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!