Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Trendy na rynku płatności online w 2016 roku

W 2016 roku spodziewany jest dalszy wzrost popularności metody pre-paid wśród kobiet, rozwój płatności mobilnych oraz zwiększenie liczby spontanicznych, nieplanowanych zakupów. Coraz ważniejsze staje się bezpieczeństwo transakcji bezgotówkowych.

Trendy na rynku płatności online w 2016 roku
Udo Müller, dyrektor generalny paysafecard fot. spółka
  • Źródło www.portalspozywczy.pl

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 19-01-2016, 13:41

Klucze biometryczne - obrączki, odcisk palca, tęczówka oka czy identyfikacja twarzy - to trendy, które wg firmy paysafecard całkowicie zmienią metody autoryzacji płatności bezgotówkowych oraz wpłyną na ich szybkość, wygodę i bezpieczeństwo.

Systematycznie zwiększa się znaczenie płatności pre-paid na rynku finansowym – coraz więcej osób oczekuje szybkiego, przystępnego i wygodnego sposobu płatności, który jednocześnie będzie w stanie zapewnić klientom odpowiedni poziom bezpieczeństwa transakcji.

Konsumenci, dostrzegający liczne wady płatności za pomocą kart płatniczych oraz kont bankowych, coraz częściej zwracają się w kierunku alternatywnych możliwości przeprowadzenia transakcji, takich jak bezpieczne kody paysafecard, które dostępne są w ponad 500.000 punktów w 42 krajach na świecie.

- paysafecard rozważa wdrożenie nowoczesnych metod, które dodatkowo wzmocnią bezpieczeństwo transakcji naszymi kodami. Spodziewamy się dalszego rozwoju metod biometrycznych - jako sposobu zapewnienia ochrony płatności oraz zwiększenia popularności transakcji pre-paid, które nie wymagają podawania wrażliwych danych w internecie. Wszystko to łączy się ze wzrostem świadomości społecznej w kwestiach bezpieczeństwa transakcji oraz wymagań użytkowników w zakresie oferowanych im towarów i usług” – mówi Udo Müller, dyrektor generalny paysafecard.

Najnowsze wyniki badań pokazują, że najczęstszy powód korzystania z kart paysafecard, na który wskazało 74 proc. ankietowanych to łatwość użytkowania. Aż 68 proc. badanych użytkowników korzysta z nich ze względu na bezpieczeństwo dokonywanych płatności, a 54 proc. osób wskazało na brak konieczności podawania danych osobowych. Duża część badanych (37 proc.) wybiera ten sposób zapłaty ze względu na możliwość kontroli wydawanych pieniędzy, a tyle samo osób wskazuje na brak konieczności posiadania karty kredytowej. Ponadto aż 96,5 proc. klientów jest zadowolonych z produktów paysafecard, a 95 proc. poleciłoby paysafecard znajomym.

Firma paysafecard.com Wertkarten GmbH (holding wszystkich spółek paysafecard), z siedzibą w Wiedniu i spółkami zależnymi m.in. w Londynie, Düsseldorfie, Lucernie, Nowym Jorku i Buenos Aires została założona w 2000 r. w Austrii, a jako Paysafe Group Plc jest notowana na Głównym Rynku Londyńskiej Giełdy Papierów Wartościowych.

Oferowany przez firmę kluczowy produkt – paysafecard, jest już dostępny w ponad 500 000 punktach sprzedaży w 42 krajach na całym świecie. paysafecard to internetowe rozwiązanie płatnicze typu prepaid, z którego może korzystać każdy, bez posiadania karty kredytowej oraz konta bankowego. Do realizacji płatności wymagany jest jedynie 16-znakowy PIN paysafecard. Z paysafecard można korzystać w tysiącach sklepów internetowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

płatności mobilne RSS ALERT    /    płatności bezgotówkowe RSS ALERT    /    paysafecard RSS ALERT    /    Udo Müller RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.226.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!