Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Trwa nabór do Konkursu „Teraz Polska”. To sposób wyróżnienia i promocji produktów oraz usług

  • Autor: informacja prasowa
  • Data: 12-01-2021, 10:10
Do 29 stycznia 2021 r. można zgłaszać produkty, usługi i innowacje do Konkursu „Teraz Polska”. Start w Konkursie stanowi szansę i wyzwanie dla przedsiębiorstw, oferujących produkty i usługi wysokiej jakości, chcących promować swoją ofertę pod biało-czerwonym logo. Od wielu lat znak „Teraz Polska” symbolizuje polskie pochodzenie oraz wysoką jakość, czyli te cechy, które są obecnie szczególnie pożądane przez polskie społeczeństwo.
Trwa nabór do Konkursu „Teraz Polska”. To sposób wyróżnienia i promocji produktów oraz usług
Konkurs Teraz Polska - 30 edycja 2020 r. fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Udział w Konkursie „Teraz Polska” organizowanym przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego może wziąć każda firma, która działa na rynku minimum od roku. Przy czym dla oceny wniosku konkursowego nie ma znaczenia wielkość firmy, ponieważ głównym kryterium przyznania nagrody jest jakość zgłoszonego produktu i usługi. Dzięki temu Laureatami Konkursu mogą zostać zarówno małe, rodzinne firmy, działające lokalnie, jak i największe polskie przedsiębiorstwa z powodzeniem zdobywające także zagraniczne rynki. Wśród nagrodzonych są produkty i usługi tworzone przez firmy reprezentujące różnorodne branże. To dlatego Godło „Teraz Polska” stało się znakiem rozpoznawalnym przez niemal 3/4 Polaków, zaś dobra nim oznaczone są utożsamiane z wysoką jakością.

Laureaci Godła „Teraz Polska” często podkreślają, że oprócz satysfakcji z wygranej oraz zdobytego prestiżu, osiągnęli wymierny efekt ekonomiczny - wzrost sprzedaży. Wielu z nich skorzystało z pakietu działań promocyjnych, oferowanych przez Fundację, kilku sięgało po laury po raz kolejny, zaznaczając, że udział w Konkursie oraz Godło „Teraz Polska” dopinguje w sposób szczególny do podnoszenia jakości oferowanych wyrobów i usług. Badania przeprowadzane na zlecenie Fundacji przez Centrum Badań i Analiz Rynku ASM potwierdzają, wysoką rozpoznawalność znaku „Teraz Polska” (rozpoznaje je 73% respondentów) oraz fakt, że „jakość z godłem” jest coraz chętniej poszukiwana i kupowana przez konsumentów.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!