Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Trzy luki kompetencyjne pracowników handlu detalicznego (wideo)

  • Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-05-2020, 10:27
Na ile kompetencje pracowników handlu odpowiadają aktualnym potrzebom pracodawców, jakie są główne luki kompetencyjne i jak je zapełniać - o tym rozmawiamy z Andrzejem Wojciechowiczem, animatorem prac w Sektorowej Radzie ds. Kompetencji w Handlu.
Trzy luki kompetencyjne pracowników handlu detalicznego (wideo)
Andrzej Wojciechowicz, Fot. PTWP

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Pandemia koronawirusa przyspieszyła wiele procesów zachodzących w handlu, między innymi sklepy zaczynają mocniej wchodzić w sprzedaż wielokanałową. Zmiany te pociągają za sobą konieczność podnoszenia kompetencji pracowników handlu. Na ile kompetencje pracowników branży retail odpowiadają potrzebom pracodawców?

- Sektorowa Rada ds. Kompetencji w Handlu prowadzi rozpoznanie rynku wśród pracodawców, aby rzetelnie odpowiedzieć na pytanie, jaka jest luka kompetencyjna i jakich kompetencji brakuje na rynku handlowym, szczególnie w okolicznościach, w których ostatnio się znaleźliśmy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Wojciechowicz, animator prac w Sektorowej Radzie ds. Kompetencji w Handlu.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!