Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Twórca aplikacji Pola: Zależy nam na wiarygodności wobec użytkownika

- Gdyby ktoś chciał zarabiać na Poli mógłby robić bardzo dużo ciekawych rzeczy. Nam zależy jednak na wiarygodności. Nie chcemy żeby ktoś miał poczucie, że aplikacja powstała i zyskała popularność po to żeby firma X wyświetlała tam swoje reklamy- mówi Piotr Trudnowski, członek zarządu Klubu Jagiellońskiego i współtwórca konsumenckiej aplikacji Pola.

Twórca aplikacji Pola: Zależy nam na wiarygodności wobec użytkownika
Piotr Trudnowski, członek zarządu Klubu Jagiellońskiego, fot. archiwum prywatne

Autor: AT, portalspozywczy.pl
Data: 20-09-2016, 11:32

Jak mówi Piotr Trudnowski, aplikacja Pola będzie rozwijana w naturalny sposób poprzez kontakt z użytkownikami, crowdfunding i mikropłatności.

- W oparciu o sukces Poli chcemy też prowadzić dodatkowe działania związane w patriotyzmem gospodarczym rozumianym jako podnoszenie jakości debaty na temat kwestii kapitałowych i struktury rynku w wymiarze narodowościowym. Mamy w planach kilka nowych projektów, dla których Pola może być w naturalny sposób silnikiem. Będą to m.in. raporty Centrum Analiz Klubu Jagiellońskiego dotyczące kwestii kapitałowych i struktury różnych branż - dodaje.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Algorytm Poli umożliwia łatwe zgłoszenie nowego produktu lub aktualizację wprowadzonych wcześniej danych.

- Użytkownicy dodają informacje to z poziomu aplikacji, a firmy zgłaszają się do nas mailowo. Jeżeli ktoś zorientuje się, że dane są nieadekwatne, może zrobić zdjęcie produktu oraz kodu kreskowego i wysłać je za pomocą aplikacji. Z kolei jeśli okaże się, że danego produktu nie ma w bazie, użytkownik dostaje zachętę żeby wysłać do nas te dane, a my je następnie weryfikujemy przez redakcję. Często bywa tak, że użytkownicy pozyskują informacje z różnych źródeł i jeśli coś budzi ich wątpliwości to od razu o tym piszą. Dlatego tak bardzo zależy nam na uruchomieniu bazy, w której użytkownik zobaczy historię zmian popartą dokumentami - mówi Trudnowski.

Algorytm aplikacji "Pola" ocenia dany produkt w skali od 0 do 100 na bazie informacji o tym, czy dany producent opiera się na polskim kapitale, prowadzi w Polsce produkcję, tworzy wykwalifikowane miejsca pracy oraz czy jest częścią zagranicznego koncernu.

- Skalę punktową wprowadziliśmy aby pokazać złożoność problemu. Produktów, które mają zero albo 100 punktów nie ma wcale tak dużo. Najwięcej jest takich, które mają ok. 55-65 pkt. Może się więc zdarzyć, że ostatecznie wybieramy spośród np. trzech produktów, które mają 40, 55 i 65 punktów. Wybieramy więc ten, który ma ich najwięcej albo pod kątem wskaźnika, który jest dla nas najważniejszy. Dla kogoś będzie to kwestia kapitału czy miejsce produkcji, dla innych badania i rozwój. Mieliśmy obawy czy tych informacji nie będzie zbyt dużo, ale odbieram głosy, że jest ok, a my mamy poczucie, że dane są rzetelne i bez uproszczeń - mówi Trudnowski.

Od listopada 2015 roku do czerwca 2016 aplikację Pola pobrano ponad 275 tysięcy razy. Za jej pomocą użytkownicy zeskanowali już prawie 3,7 mln kodów. W bazie znajduje się już ok. tysiąca producentów. Aby skorzystać z aplikacji należy zeskanować kod kreskowy za pomocą urządzenia mobilnego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Piotr Trudnowski RSS ALERT    /    aplikacja Pola RSS ALERT    /    patriotyzm konsumencki RSS ALERT    /    aplikacje mobilne RSS ALERT    /    Klub Jagielloński RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • artmetic ekonsulting 2016-09-21 22:25:06
    Aplikacje mobilne dla firm na Android: artmetic.pl

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.171.164.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!