Tydzień promocji na Black Friday idzie na rekord
Sprzedaż w czasie tego festiwalu okazji co roku nawet się podwajała. Teraz – mimo zamknięcia galerii – wzrosty będą jeszcze wyższe. Handel przeniósł się do internetu - informuje we wtorek "Rzeczpospolita".

"Rz" zwraca uwagę, że Czarny Piątek w tym roku przerodził się w cały tydzień różnych promocji i okazji. Zamknięcie większości sklepów w centrach powoduje, że zakupy odbędą się głównie internetowo.
"Z badania SW Research dla Allegro wynika, że połowa Polaków chce kupować przy Black Friday, 19,6 proc. - nie, a pozostali jeszcze nie podjęli decyzji. Najwięcej osób liczy na atrakcyjne ceny ubrań i akcesoriów - to 45,4 proc. badanych. W przypadku sprzętu AGD i RTV obniżek spodziewa się 42,7 proc., a kosmetyków niemal co piąty" - informuje gazeta.
Z tego samego badania wynika, że oprócz rabatów czynnikami mogącymi zachęcić do zakupów są gwarancja darmowej dostawy, jej przyspieszenie czy rozbudowany serwis oraz gwarancja.
Całość w "Rzeczpospolitej"
