Tygodnie tematyczne: Formuła na wyczerpaniu? (analiza)
- Autor: Olimpia Wolf, www.portalspozywczy.pl
- Data: 15-04-2016, 12:39

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
W dyskontach oferta produktów jest mniejsza niż w hipermarketach czy supermarketach, ale prawie dekadę temu sieci handlowe znalazły sposób, jak temu zaradzić i co więcej – jak przyciągnąć większą liczbę klientów, którzy kupią dodatkowe produkty. Tygodnie tematyczne, które już od dziewięciu lat oferują klientom Lidl i Biedronka oraz od kilku lat inne sieci, cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. To czas, podczas którego klienci mogą kupić produkty z różnych krajów na co dzień w dyskontach niedostępne. Dostają też wskazówki w postaci ulotek, broszur lub porad i inspiracji na stronach internetowych, na youtube.pl oraz w mediach społecznościowych – jak za pomocą tych produktów przygotować danie azjatyckie, francuskie, włoskie lub portugalskie.
komentarze (0)