Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

strefa premium

Tygodnie tematyczne: Formuła na wyczerpaniu? (analiza)

  • Autor: Olimpia Wolf, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-04-2016, 12:39
Już od dziewięciu lat dyskonty z powodzeniem organizują tygodnie tematyczne, które z jednej strony umożliwiają klientom nabycie atrakcyjnych produktów na co dzień niedostępnych, z drugiej – generują dodatkową sprzedaż sieciom handlowym. Co jeszcze sieci na tym zyskują i czy formuła ta nie jest na wyczerpaniu po prawie dekadzie funkcjonowania?

Tygodnie tematyczne: Formuła na wyczerpaniu? (analiza)
Tygodnie tematyczne: Formuła na wyczerpaniu? Fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W dyskontach oferta produktów jest mniejsza niż w hipermarketach czy supermarketach, ale  prawie dekadę temu sieci handlowe znalazły sposób, jak temu zaradzić i co więcej – jak przyciągnąć większą liczbę klientów, którzy kupią dodatkowe produkty. Tygodnie tematyczne, które już od dziewięciu lat oferują klientom Lidl i Biedronka oraz od kilku lat inne sieci, cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. To czas, podczas którego klienci mogą kupić produkty z różnych krajów na co dzień w dyskontach niedostępne. Dostają też wskazówki w postaci ulotek, broszur lub porad i inspiracji na stronach internetowych, na youtube.pl oraz w mediach społecznościowych – jak za pomocą tych produktów przygotować danie azjatyckie, francuskie, włoskie lub portugalskie. 

Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!