Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Tygodnie tematyczne zwiększają impulsowe zakupy

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-04-2016, 11:42
Podczas tygodni tematycznych organizowanych w sieciach handlowych, klienci częściej niż zazwyczaj sięgają po produkty. – Dzięki temu zwiększa się wielkość jednorazowych zakupów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

Tygodnie tematyczne zwiększają impulsowe zakupy
Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot. Fot. Melting Pot

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Od 2007 roku, od kiedy sieć Lidl jako pierwsza wystartowała z ofertą tygodni tematycznych, podczas których można kupić w promocyjnych cenach produkty z różnych części świata, cieszą się one niesłabnąca popularnością wśród klientów. 

Widząc zainteresowanie konsumentów, inne sieci również włączyły do swojej oferty różnego rodzaju tematyczne tygodnie związane z ofertą kuchni świata lub zdrowym żywieniem. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!