• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Udział Biedronki w rynku FMCG może wzrosnąć do ok. 20 proc.

Analitycy Erste, w rekomendacji z 14 października dla Grupy Jeronimo Martins, oceniają, że Biedronka może w kolejnych latach utrzymać wysokie tempo wzrostu dzięki szybkiej ekspansji, wysokiej sprzedaży porównywalnej i nowym modelom biznesowym. Prognozują, że w 2015 roku udział Biedronki w polskim rynku FMCG może wzrosnąć do ok. 20 proc., a EBITDA spółki może zwiększyć się do ponad 820 mln euro z prawie 400 mln euro w 2010 roku.
  • Autor: PAP
  • Data: 14-10-2011, 15:03
Udział Biedronki w rynku FMCG może wzrosnąć do ok. 20 proc.
Biedronka może w kolejnych latach utrzymać wysokie tempo wzrostu dzięki szybkiej ekspansji

- W naszej opinii, polski oddział Jeronimo Martins, pod marką Biedronka, utrzyma szybkie tempo wzrostu przychodów i zysków, dzięki otwarciu nowych sklepów (z obecnych 1.700 do planowanych 3.000 w średnim terminie pięciu lat), wysokiej sprzedaży porównywalnej (wprowadzenie nowych produktów i stopniowe przejście w segment supermarketów) oraz uruchomieniu nowych modeli biznesowych (drogerie, apteki itp.) - napisano w raporcie Erste.

- Niski poziom długu netto i zdrowe przepływy operacyjne ułatwiają Biedronce szybkie tempo ekspansji w Polsce. Dodatkowo, potencjalne spowolnienie polskiej gospodarki naszym zdaniem przyśpieszy ekspansję Biedronki na polskim rynku FMCG, z powodu ekspozycji na niższy segment rynku i spadek kosztów inwestycyjnych - dodano.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!