Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Udział e-commerce w polskim handlu wzrósł w kilka tygodni ponad dwukrotnie (analiza)

  • Autor: PAP
  • Data: 04-08-2020, 16:31
Udział e-commerce w polskim handlu detalicznym wzrósł w kilka tygodni pandemii z 5,5 proc. na koniec 2019 r. do blisko 12 proc. w jej szczytowym momencie - wynika z analizy banku Santander. W USA taki wzrost zajął niemal siedem lat.
Udział e-commerce w polskim handlu wzrósł w kilka tygodni ponad dwukrotnie (analiza)
Udział e-commerce w polskim handlu wzrósł w kilka tygodni ponad dwukrotnie (analiza) , fot. unsplash

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zdaniem autorów raportu dostępne dane świadczą, że rok 2020 będzie dla polskiej branży e-commerce najlepszy w dotychczasowej historii.

Jak napisano w publikacji, w udziale handlu internetowego w przychodach firm (bez podziału na sektor działalności oraz typ odbiorcy, indywidualny - B2C, lub biznesowy - B2B) Polska plasuje się na poziomie europejskiej średniej wynoszącej ok. 18 proc. Jednocześnie pod względem liczby firm oferujących swoje towary lub usługi w internecie jesteśmy nieznacznie poniżej średniej unijnej - 16 proc. polskich firm sprzedaje w kanale internetowym w porównaniu do 20 proc. w UE.

Dalsza część artykułu (83%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!