• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Union Investment sfinalizował zakup Manufaktury

Finalizacja zakupu łódzkiego Centrum Handlowego Manufaktura przez Union Investment Real Estate AG na rzecz otwartego funduszu inwestycyjnego Unilmmo: Deutschland nastąpi 31 października 2012 r. Warta 390 milionów Euro transakcja będzie największą, pojedynczą transakcją na rynku nieruchomości komercyjnych w tym roku. Sprzedającymi są Euris/Rallye Group oraz Apsys, który to będzie kontynuował zarządzanie centrum handlowym.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-10-2012, 15:53

Apsys oraz Euris/Rallye Group informują o nabyciu centrum handlowego Manufaktura przez Union Investment w dniu 31 października 2012 r. Transakcja sprzedaży dotyczy powierzchni 91 000 m2.

Zgodnie w wolą nabywcy, Apsys będzie kontynuował zarządzanie Manufakturą przez okres co najmniej 10 lat. Firma ta zarządza obecnie 20 centrami handlowymi o powierzchni handlowej wynoszącej ponad 600 000 m2.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Maurice Bansay, prezes i założyciel Apsys oświadczył: „Sprzedaż Manufaktury jest potwierdzeniem doskonałych kompetencji Apsys jako dewelopera i zarządcy centrów handlowych oraz stanowi dowód długofalowego zainteresowania inwestorów regionalnymi centrami handlowymi w polskich miastach. Jesteśmy dumni z tej transakcji: Union Investment okazał zaufanie do know-how Apsys jako dewelopera oraz zarządcy z wieloletnim doświadczeniem. Kapitał pozyskany w wyniku tej transakcji zostanie ponownie zainwestowany w nowe projekty realizowane we Francji i w Polsce."

Manufaktura: gwarantowany sukces w portfolio
Zrealizowana na terenie byłej XIX-wiecznej fabryki włókienniczej Manufaktura przywróciła życie ceglanym, historycznym budynkom, które zostały poddane starannej renowacji. Poza centrum handlowym projekt obejmuje m.in. 3 muzea, 4-gwiadkowy hotel oraz centrum konferencyjne.

Centrum Handlowe Manufaktura zostało otwarte dla klientów 17 maja 2006 roku i obejmuje 307 lokali o charakterze handlowym i rekreacyjnym oraz 2 955 miejsc parkingowych. W 2007 roku Centrum zostało laureatem nagrody „Excellance Award" przyznawanej przez Urban Land Institute a w 2008 roku laureatem nagrody dla Najlepszego Europejskiego Centrum Handlowego przyznawanej przez International Council of Shopping Centers.

Manufaktura, obejmująca swym zasięgiem strefę zamieszkałą przez ponad 2,5 miliona osób, od momentu otwarcia w 2006 roku zyskała status głównego centrum rozrywki oraz miejsca organizacji wielu spotkań i imprez w Łodzi (koncerty, kino na wolnym powietrzu i inne imprezy).

Głównymi najemcami Manufaktury są Real, Cinema City, Van Graaf, marki z grupy Inditex, Leroy Merlin, C&A, H&M, Alma, Media Saturn oraz wiele innych.

Dowodem wiodącej pozycji Manufaktury w regionie jest 20 milionów klientów odwiedzających to centrum rocznie.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!