UOKiK: spółka z grupy Allegro wprowadzała klientów w błąd
- Autor: PAP Biznes
- Data: 09-03-2023, 14:44

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
"Na każdym etapie zapoznawania się z ofertą konsument musi mieć prawdziwą informację o cenie. To bardzo ważny czynnik wpływający na decyzję o zakupie. Cena powinna być prezentowana w sposób jasny i czytelny, nie może wprowadzać w błąd. Musi być podana jako brutto i zawierać wszystkie obowiązkowe opłaty" - napisano.
UOKiK - nieprawidłowości w ebilet.pl
Do UOKiK wpłynęły sygnały dotyczące możliwych nieprawidłowości przy prezentowaniu cen biletów na wydarzenia kulturalno-rozrywkowe w serwisie ebilet.pl.
UOKiK przeanalizował ponad 300 ofert dostępnych w portalu ebilet. pl. Według UOKiK, za każdym razem na końcowym etapie do ceny była doliczana opłata serwisowa.
"Z naszych dotychczasowych ustaleń wynika, że konsument nie ma szansy kupić biletu po cenie określanej jako cena minimalna. W takiej sytuacji przekaz marketingowy przedsiębiorcy może wprowadzać w błąd" - podkreśla prezes UOKiK.
komentarze (0)