Uruchomiono trzeci pilotażowy sklep Piotr i Paweł Market

Pierwsze dwa sklepy pod tym szyldem zostały otwarte w październiku 2015 r. w Poznaniu na Osiedlu Stare Zegrze oraz w Gniewkowie na Kujawach. Nowy koncept przygotowany jest dla sklepów osiedlowych.
Piotr i Paweł przygotował dla nowego konceptu nowe logo, nową wizualizację sklepów, politykę promocyjną, handlową, logistyczną, innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu asortymentem oraz zapasem magazynowym.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
W całym asortymencie mocno reprezentowane są marki własne: „Lubię” w segmencie ekonomicznym i „Piotr i Paweł zawsze jakość” w segmencie średnim.
Więcej czytaj w serwisie dlahandlu.pl.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Pat cukrowy powinien zmienić strategie zakupowe sieci handlowych?
-
Lidl rozszerza sieć sklepów do 12 tys. na całym świecie [GALERIA ZDJĘĆ]
-
Będzie więcej ukraińskich produktów w Biedronce i Lidlu? "Już na koniec wakacji"
-
Dino ma już 1975 sklepów. W 2022 roku przybyły 162 placówki
-
Prezes Netto: Klienci szukają taniej żywności
-
Euro Sklep kończy 25 lat
-
Lidl obiecuje chronić polskie rodziny przez inflacją. O co chodzi?
-
Sieci źle oznaczają ceny. Biedronka, Kaufland, Auchan ukarani przez UOKiK
-
Dlaczego hipermarkety tracą rynek? "Konsumenci szukają prostszych rozwiązań"
-
Duże sieci są w stanie powstrzymać wzrost cen? Robią to na dwa sposoby
- Prezes SPP: Chleb jest najbardziej podstawowym produktem (wywiad)
- Lista firm z branży piekarniczo-cukierniczej
komentarze (2)
Jak czytałem na forum ich pracowników gowork.pl/opinie_czytaj,4099 to koncept sie sprawdza i będą kolejne otwarcia.
OdpowiedzTa strategia wpisuje się w mocny segment sklepów klasy +-500m, które są rozwijane przez Dino, Milę i Polomarket. Wielkościowo są dobre na niewielkie osiedla, duże wsie i znacznie poszerzają możliwości ekspansji na obszarze Polski.
Odpowiedz