Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Użytkownicy żappki mogą wymieniać żappsy na cegiełki charytatywne na rzecz WOŚP

Żabka po raz kolejny angażuje użytkowników swojej aplikacji mobilnej w działalność charytatywną. W ostatnim tygodniu poprzedzającym 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy użytkownicy żappki mają możliwość wymiany tzw. żappsów, czyli punków lojalnościowych zbieranych w czasie zakupów, na cegiełki charytatywne. Równowartość aktywowanych cegiełek zasili konto WOŚP.

Użytkownicy żappki mogą wymieniać żappsy na cegiełki charytatywne na rzecz WOŚP
Użytkownicy żappki mogą wymieniać żappsy na cegiełki charytatywne na rzecz WOŚP, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 26-01-2021, 14:07

Klienci, franczyzobiorcy, pracownicy sklepów i firmy mogą przekazać datki także za pomocą e-Skarbonki dostępnej na stronie sieci. Żabka, jako jedyna w kraju sieć handlowa, daje też możliwość wsparcia Fundacji za pomocą płatności kartą. Poza tym klienci Żabki mogą wesprzeć działania WOŚP w tradycyjny sposób – w ponad 6 900 sklepach stoją kolorowe puszki, do których można wrzucać gotówkę. Zbiórka trwa do 31 stycznia. 

Użytkownicy żappki mogą wybierać spośród czterech cegiełek o wartości: 50 żappsów – będących równowartością 50 gr; 100 żappsów – które są równowartością 1 zł; 400 żappsów – mających wartość 5 zł oraz 1000 żappsów – czyli 12 zł. Równowartość aktywowanych przez klientów sieci cegiełek zasili konto 29. Finału WOŚP. 

To już kolejny raz, gdy Żabka angażuje użytkowników żappki w działania charytatywne. W zainaugurowaną przez sieć na początku kwietnia ub. r. akcję wspierania w walce z pandemią 16 regionalnych szpitali zakaźnych włączyło się ponad 248 tys. użytkowników aplikacji żappka. Przekazane przez nich miliony żappsów, po przeliczeniu na złotówki i podwojeniu przez firmę Żabka Polska, pozwoliły na zebranie 3 mln zł. Przekazane placówkom medycznym środki zostały przez nie rozdysponowane na zakup sprzętu medycznego do leczenia pacjentów z COVID-19. 

Żabka od wielu lat wspiera też Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i bierze aktywny udział w zbiórkach w ramach Finału akcji. W zeszłym roku na rzecz WOŚP firma przekazała ponad 3,7 mln złotych, na które złożyły się datki wrzucone do puszek w Żabkach oraz kwota stanowiąca równowartość wygaszonych żappsów, czyli punktów zebranych przez użytkowników aplikacji mobilnej żappka. 

29. Finał WOŚP odbędzie się 31 stycznia 2021 r. Celem tegorocznej zbiórki jest wsparcie oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Włączy się w nią 120 tys. wolontariuszy, zarejestrowanych w sztabach na całym świecie. Centrum wydarzeń 29. Finału stanowić będzie studio telewizyjne na Placu Defilad w Warszawie, w którym odbędą się koncerty. Transmisja internetowa wydarzenia rozpocznie się w sobotę, 30 stycznia o godz. 21:00 koncertem Piotra Bukartyka i Krzysztofa Zalewskiego i potrwa nieprzerwanie 27 godzin.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    CSR RSS ALERT    /    żappka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.97.64
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!