• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

V FRSiH: Konsument ma ok. 800-900 potrzeb, a dyskont daje tylko jedną odpowiedź na każdą z nich

Z badań, które przeprowadziliśmy wynika, że konsument ma 800-900 potrzeb, a dyskont daje tylko jedną odpowiedź na każdą z nich. Dlatego trzeba walczyć z dyskonterami poprzez dostarczanie klientom wyboru - powiedział podczas panelu "Franczyza w Polsce - małe formaty, wielkie perspektywy" na V Forum Rynku Spożywczego i Handlu, Francois Vincent, dyrektor ds.franczyzy, członek zarządu Carrefour Polska.
  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-10-2012, 13:33
V FRSiH: Konsument ma ok. 800-900 potrzeb, a dyskont daje tylko jedną odpowiedź na każdą z nich
Paneliści sesji poświęconej franczyzie na rynku handlowym
Francois Vincent przyznał, że sieci sklepów osiedlowych muszą walczyć z dyskontami dopasowaną do potrzeb klienta ofertą i szerszym wyborem produktów. - Każdy rodzaj produktu powinien być reprezentowany na półce poprzez produkt najtańszy, markę własną, czyli dobrą jakość w rozsądnej cenie oraz poprzez lidera rynkowego - mówił Vincent. Jak dodał, innym powodem, dla którego klienci wybierają sklepy osiedlowe, a nie dyskonty, jest oferta produktów świeżych.

Pedro Martinho, członek zarządu, dyrektor handlowy, Eurocash SA oraz członek zarządu, Tradis Sp. z o.o. powiedział, że obecnie największą konkurencją dla jego grupy jest sieć Biedronka. Zauważył jednocześnie, że małe i średnie sklepy są przyszłością handlu w Polsce. - Konsument chce robić zakupy szybko i blisko domu, a niedzielne wizyty w hipermarkecie wychodzą już z mody. Tak samo jak dyskonty, które nie zapewniają klientom dostatecznie szerokiego wyboru oraz oferty świeżych produktów - komentował.

Jego zdaniem spora ilość sieci, jaką skupia w swoim portfolio Eurocash nie jest zagrożeniem dla ich rozwoju. - Nieważna jest liczba sklepów i szyldów, ale to, żeby konsument miał wybór, alternatywę. On oczekuje różnej oferty - innej na osiedlu, we wsi czy centrum miasta. Najważniejsze dla nas jest to, czy kupujący otrzyma to, czego nie znajdzie gdzie indziej - mówił Pedro Martinho.

Przeczytaj relację i zobacz zdjęcia z tego panelu dyskusyjnego: V FRSiH: Franczyza w Polsce - małe formaty, wielkie perspektywy

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!