• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

V FRSiH: Obecnie nie mamy wojny cenowej w detalu

- Promocje cenowe to kolejne narzędzie konkurencji cenowej wśród sieci. Są to jednak akcje czasowe mające na celu poprawę wizerunku sieci i pokazanie jej mocy. Sieci ostro promujące się w tym zakresie zaprzestaną tych działań, gdy osiągną swój cel - np. pokażą swoją specyfikę w tym zakresie, w którym konkurencja nie będzie miała szans. Promocje cenowe to instrumentalne zagranie, a nie strategia na dłużej - wyjaśnił podczas V Forum Rynku Spożywczego i Handlu Andrzej Faliński, dyrektor generalny POHiD.
  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 16-10-2012, 19:35

- Polski konsument jest bardzo nielojalny, w większości Polacy kierują się ceną przy wyborze produktów. Należy pamietać, że po zakończeniu promocji sieć będzie musiała się czymś wyróżnić na rynku np. Lidl robi to przez ofertą smaków świata - dodała Agnieszka Sora, dyrektor zarządzający Gfk Polonia.

- Promocje cenowe dzielimy na dwie kategorie: wizerunkowe i te, kiedy detalista rzeczywiście schodzi z marży. Obecnie nie mamy wojny cenowej w detalu. W Polsce ma miejsce osłabienie gospodarcze. Dla wielu jest to okazja do zwiększenia udziału w rynku i wiele sieci wykorzysta ten moment. Coraz więcej lokalizacji otwieranych jest obok konkurencji. Dlatego też promocje cenowe będą agresywne, ale tylko wizerunkowo - podsumowuje Dariusz Kalinowski, prezes Stokrotki.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!