Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

VERA. Cały świat w Twojej kuchni!

Limpol to duży importer produktów spożywczych z całego świata. Silna i solidna firma działająca od 22 lat na polskim ryku detalicznym oraz w sektorze HoReCa. W ostatnich latach intensywnie obecna także na rynkach zagranicznych. Ponad 120 produktów ze swojej  bogatej oferty, Limpol sprzedaje pod marką własną VERA.

VERA. Cały świat w Twojej kuchni!

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Limpol Sp. z o.o.
Data: 22-03-2019, 12:16

O planach strategii marketingowej Limpolu oraz o rebrandingu marki VERA rozmawiamy  z wiceprezesem firmy Seadem Stovragiem.

 

Co Państwa zainspirowało do zmian?

Inspiracją do zmian w biznesie jest zawsze chęć sprostania nowym, rodzącym się oczekiwaniom ze strony klientów. Jesteśmy firmą, która na bieżąco śledzi aktualne trendy i tendencje rynkowe, gdyż świat pędzi do przodu, a my chcemy być na czasie. Pozycja lidera w branży spożywczej zobowiązuje nas do ciągłych zmian i wsłuchiwania się w potrzeby naszych odbiorców.

VERA to marka własna firmy. Na czym polegał jej rebranding?

Chcieliśmy odświeżyć brand, który funkcjonował na rynku od ponad 20 lat. Mamy świadomość, że dzisiaj marka nie przedstawia wyłącznie firmy, ale reprezentuje również jej wartości, buduje tożsamość i musi wyróżniać ją na tle konkurencji. Zmiany w obrębie identyfikacji wizualnej to sygnał dla otoczenia, że chcemy się komunikować w nowy, lepszy sposób. Nasze logo nabrało mocy, a ponad 100 produktów w ofercie zyskało innowacyjne, piękne etykiety.

To był długi i kosztowny proces, ale konieczny i zakończony sukcesem.

Skąd nazwa marki? Czy taka właśnie nazwa ma dla Państwa szczególne znaczenie?

VERA to po włosku prawdziwa. Ta nazwa określa produkt starannie przez nas wybrany, o wysokiej, powtarzalnej jakości, dobrej cenie i ciekawych walorach smakowych. Jesteśmy importerem, nasze produkty sprowadzamy z całego świata, współpracujemy z wieloma producentami z różnych kontynentów, ale zawsze dbamy o to, aby odzwierciedlały te wartości. Dzięki temu budzimy zaufanie na rynku i wśród naszych partnerów handlowych. Staraliśmy się, by nowa stylistyka rebrandingu podkreśliła te wartości.

Jak się buduje silną pozycję marki w branży spożywczej?

To praca wieloetapowa wymagająca przede wszystkim wizji i zaangażowania, ale także doświadczenia. Przede wszystkim trzeba stworzyć silny, zgrany zespół. Nad marką i jej pozycją pracują specjaliści z różnych działów: działu zakupów, sprzedaży, jakości, obsługi klienta i marketingu. Potrzebna jest również energia, by ciągle kreatywnie i z pasją podchodzić do wyznaczonych zadań.  

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.218.187
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!