• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

VIII FRSiH: Produkt, marka, konsument. Strategie sprzedaży - pełna relacja

Nie ma jednej, uniwersalnej strategii budowania silnej marki spożywczej. W kreowaniu pozycji brandu na pewno pomoże wyznaczenie celu, opracowanie długoletniego planu oraz przemyślany marketing, wykorzystujący możliwości, jakie daje internet. Potrzebna jest także żelazna konsekwencja i nieuleganie pokusom, zwłaszcza tym dotyczącym obniżania cen lub jakości produktów. Tego typu działania mogą się sprawdzić krótkofalowo, ale na dłuższą metę zawsze będą zgubne - to wnioski wypływające z dyskusji, jaka odbyła się podczas panelu "Produkt, marka, konsument. Strategie sprzedaży" w ramach VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
  • Autor: Paweł Jachowski, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-11-2015, 14:35
VIII FRSiH: Produkt, marka, konsument. Strategie sprzedaży - pełna relacja
Uczestnicy debaty "Produkt, marka, konsument. Strategie sprzedaży", jaka odbyła się w ramach VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Podczas sesji dyskutowano o dominujących na polskim rynku trendach zarówno w zakresie zachowania konsumenta, jak i w dystrybucji. Jacek Chruściany, prezes Performance Media w trakcie prezentacji będącej wprowadzeniem do dyskusji wyróżnił trzy trendy, które przedstawiciele branży spożywczej dostrzegają wręcz intuicyjnie. Są to wygoda, trend prozdrowotny oraz smart shopping. W zakresie dystrybucji, prelegent zwrócił uwagę przede wszystkim na rozwój formatu dyskontów, ale także na kanał e-commerce.

- Dyskonty to wielka szansa, ale i ogromne zagrożenie dla producentów. Z jednej strony dzięki dobrej umowie handlowej z Biedronką czy Lidlem jesteśmy w stanie zbudować wysokie wyniki sprzedażowe, ale równocześnie utracenie dystrybucji w tym kanale jest bardzo proste. To gra zero-jedynkowa - tłumaczył prezes Performance Media, dodając, że siła negocjacyjna dyskontów jest przeogromna w związku z dużą liczbą sklepów oraz ze znacznie mniejszą liczbą SKU, niż np. w hipermarketach.

Dalsza część artykułu (93%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!