Nowe rozwiązanie pozwala detalistom kierować do konkretnych klientów, za ich zgodą, spersonalizowane oferty dopasowane do ich preferencji zakupowych. W przypadku rabatów, zwrot części kwoty zakupu na rachunek karty nastąpi po rozliczeniu transakcji. Dla firm handlowo-usługowych korzyści dostępne dzięki nowej platformie to możliwość dotarcia do precyzyjnie dobranej grupy klientów oraz zaoferowania rabatów w oparciu o transakcję dokonaną kartą Visa.

Firma edo interactive współpracuje przy tworzeniu i dostarczaniu takich ofert z ponad 200 bankami i ponad 1000 detalistów w Stanach Zjednoczonych.

Edo interactive zapewni technologie, umożliwiające firmom dotarcie do klientów w oparciu o dane odzwierciedlające ich zachowania zakupowe.
Crispin Rogers, dyrektor ds. spersonalizowanych ofert marketingowych w Visa Europe, powiedział: "...Mamy wiedzę bardzo przydatną dla detalistów chcących nagradzać preferencje (zakupowe klientów - red). Usługa ofert powiązanych z kartami płatniczymi może potencjalnie nie tylko zwiększyć zadowolenie konsumentów, lecz również zaowocować - po stronie naszych partnerów - zwiększeniem zasięgu, przychodów i lojalności wobec marki".

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl