Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

W 2 lata z polskiego rynku znikło ponad 4 tys. kiosków

Od 2007 r. postępuje gwałtowny spadek liczby kiosków, które specjalizują się w dystrybucji prasy i produktów FMCG. Według danych firmy Nielsen w ciągu 2 lat ich liczba zmniejszyła się o 4,2 tys. do 19,7 tys. w roku 2009.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 17-03-2010, 06:28

W 2006 r. liczba kiosków wzrosła do ponad 24 tys. (z 23 170 w 2005 r.) aby w roku 2007 zmniejszyć się do 23 935. Kolejne lata to gwałtowne załamanie. W 2008 r. liczba kiosków spadła o ponad 2 tys. do 22 015, a w kolejnym roku o ponad 2,2 tys. do 19 735.

Jedną z przyczyn tak gwałtownego spadku liczby kiosków jest spowolnienie gospodarcze, które powoduje, że najwięksi operatorzy tzw. kiosków tacy jak Ruch czy Kolporter zamykają najmniej rentowne placówki. Z ostatnich danych wynika, że sam Ruch w IV kw. 2009 r. zamknął prawie 830 punktów handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Ruch RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.235.183
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!