• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

W 2009 r. Grupa Muszkieterów mocno zainwestuje w marki własne

W ciągu najbliższych miesięcy należąca do Grupy Muszkieterów sieć supermarketów Intermarche wprowadzi do sprzedaży blisko 250 nowych marek własnych ze średniej półki cenowej. Firma zaproponuje swoim klientom produkty sieciowe typu „Bio" i produkty funkcjonalne.
  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-02-2009, 11:56
W 2009 r. Grupa Muszkieterów mocno zainwestuje w marki własne

- Najwięcej wyrobów pod marką własną pojawi się w segmencie produktów świeżych w tym produktów mleczarskich i wędliny. Drugi ważny dla nas segment to owoce i warzywa, gdzie oprócz standardowej oferty, skłaniać się będziemy ku bardziej innowacyjnym produktom - mówi Sylwia Piskulska, kierownik marketingu marek własnych, Dyrekcja Handlowa Intermarche Polska.

Ze względu na wzrost zainteresowania ze strony konsumentów segmentem produktów premium firma chce wprowadzić na półki szerszą ofertę delikatesową z Francji. - Mamy możliwość importowania ekskluzywnych produktów, jakie trudno znaleźć w ofercie nawet renomowanych marek krajowych - wyjaśnia Sylwia Piskulska. - Również i w lokalnej gamie wyróżniliśmy produkty premium. Taką potrzebę dostrzegliśmy między innymi w wędlinach, stąd pomysł na markę premium „Wiejskie Pyszności".

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W roku 2009 bieżącym roku pojawią się dwa nowe brandy związane z produktami BIO oraz z żywnością funkcjonalną. - Nowy brand związany będzie również z półką ekonomiczną. Dotychczasową Mini Cenę usuniemy, a w jej miejsce wprowadzimy wyżej pozycjonowany Top Budget - brand międzynarodowy obecny we wszystkich krajach Muszkieterów - tłumaczy przedstawicielaka Intermarche. - Czeka nas w tej mierze diametralna zmiana: od asortymentu, poprzez jakość produktów, cenę oraz opakowanie. Pierwsze produkty Top Budget zawitają do sklepów Intermarche w drugim kwartale tego roku - dodaje.

Według Sylwi Piskulskiej w dobie kryzysu marki własne niewątpliwie zyskają na znaczeniu. Kryzys pomoże zwrócić uwagę klientów na markę prywatną jako tańszy odpowiednik marek narodowych. - Pytanie brzmi czy tą uwagę zdołamy zatrzymać? - zastanawia się kierownik marketingu marek własnych Intermarche. - Według mnie w pierwszej turze, na znaczeniu zyskają dyskonty, bo tam marka własna jest najbardziej zauważalna. Jednak klienci, którzy będą dokonywać zakupów w supermarketach docenią fakt, że marki własne są tu alternatywą a nie koniecznością. Ten komfort zakupu może przekonać ich bardziej do naszej oferty. Dajemy wybór, nie ograniczamy - wyjaśnia.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!