• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

W 2010 r. Eurocash mocno zainwestuje w rozwój sieci hurtowni i sklepów

Eurocash zamierza w tym roku przyspieszyć ekspansję. W 2010 r. chce otworzyć osiem nowych hurtowni. Dynamicznie ma się też rozwijać sieć sklepów franczyzowych Delikatesów Centrum. W ubiegłym roku rozrosła się o 89 punktów. W 2010 r. ma ich przybyć około 100 - czytamy w Parkiecie.
  • Autor: Parkiet
  • Data: 21-04-2010, 08:07
W 2010 r. Eurocash mocno zainwestuje w rozwój sieci hurtowni i sklepów

Zarząd Eurocashu podkreśla, że w planach jest dalsza konsolidacja branży. „Strategia grupy zakłada ciągłe przejęcia innych sprzedawców hurtowych i sieci franczyzowych", czytamy w cytowanym przez Parkiet raporcie rocznym.

Jak pisał portalspozywczy.pl, w 2009 r. grupie Eurocash udało się osiągnąć ponad 9-proc. wzrost przychodów, do 6,7 mld zł. Zysk netto wzrósł w tym czaie o 30 proc. do 102 mln zł, a EBITDA - o 23 proc. do 195 mln zł.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Ja 2010-04-21 19:30:46

    Po pierwsze: współczuję pracownikom Eurocash, teraz to już chyba 24h na dobę będą pozostawać w pracy? Po drugie: współczuję dostawcom, teraz już nikt z parcowników Eurocash nie odbierze telefonu, ani nie odpowie na maila! Rozwój, rozwój, rozwój, więcej, więcej, więcej... obyście się w końcu nie zachłysnęli

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!