W 2012 r. sieć Dino może osiągnąć przychody na poziomie 1 mld zł
W 2010 r. dynamika wzrostu przychodów w sklepach Dino sięgnęła 35 proc., zaś sprzedaż like for like 15 proc. - W tym roku wyniki nie powinny być gorsze - mówi Szymon Piduch, prezes zarządu sieci Dino. - Gdy porównamy wynik like for like z innymi sieciami w Polsce widzimy, że koncept się sprawdza i klienci wybierają nasze placówki, a nie sklepy konkurencji.

W ubiegłym roku sieć osiągnęła 542 mln zł ze sprzedaży. Według wstępnych założeń w 2012 r. sieć Dino osiągnie ok. 1 mld zł przychodów ze sprzedaży i będzie zarządzać liczbą ok. 200 placówek handlowych.
Plany rozwoju sieci na najbliższe lata są ambitne. W 2011 r. spółka planuje otwarcie kolejnych 45 placówek handlowych. W ciągu 3-4 lat w odległości 250 km od magazynu centralnego, który znajduje się w Krotoszynie w województwie wielkopolskim powstanie ok. 300 sklepów.
Przypomnijmy, że w czerwcu ub.r. 49 proc. udziałów w sieci marketów Dino kupił fundusz Enterprise Investors za 200 mln zł. Pozyskany kapitał ma pozwolić na otwieranie 30-40 sklepów rocznie. Obecnie sieć ma prawie 120 placówek, zlokalizowanych na terenie województw: wielkopolskiego, kujawsko-pomorskiego, dolnośląskiego oraz lubuskiego, opolskiego i łódzkiego.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.