W 2012 roku centrum handlowe Magnolia odwiedziło 9,5 miliona osób
- Autor: pr, www.portalspozywczy.pl
- Data: 17-01-2013, 12:11
W ciągu całego 2012 roku galerię odwiedziło ponad 9,5 miliona klientów, czyli aż o 600 tys. więcej niż w 2011 roku. Te imponujące wyniki świadczą o wielkiej sympatii i zaufaniu, jakim darzą Magnolię jej klienci. Można śmiało powiedzieć, że we Wrocławiu zapanowała „Moda na Magnolię". Mając na uwadze ten trend oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, podjęto decyzję o dalszej rozbudowie Magnolia Park.
„Patrząc na frekwencję w Magnolii, ogłaszany przez media i polityków kryzys należałoby odwołać" - mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park. „Tak naprawdę jest to jednak wynik naszej pracy. Udało nam się wykreować modę na Magnolię. Możemy otwarcie stwierdzić, że w ciągu ubiegłego roku Magnolia rozkwitła. Cieszymy się, że mieszkańcy Wrocławia doceniają stałe uatrakcyjnianie oferty naszego centrum handlowego oraz panującą w nim wspaniałą atmosferę. Jestem przekonany, że dzięki dalszej rozbudowie Magnolia Park stanie się najpopularniejszym miejscem spotkań dla całej lokalnej społeczności" - dodał Tomasz Waszkiewicz.
Firma Master Management Group zarządza Magnolia Park od roku i w tym czasie udało jej się optymalnie wykorzystać potencjał centrum handlowego, które obecnie posiada najbardziej kompleksową ofertę sklepów i punktów usługowych we Wrocławiu i regionie. Klienci doceniają przejrzysty rozkład lokali w centrum, który sprawia, że wygodnie się po nim poruszać. Dużym plusem jest też dogodny dojazd, zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. Magnolia Park znana jest wśród wrocławian z atrakcyjnych możliwości rozrywki i licznych imprez dla całej rodziny. W ramach kampanii „Moda na Magnolię" w 2012 roku w centrum handlowym odbyło się ponad
30 imprez o charakterze kulturalnym, sportowym, edukacyjnym i charytatywnym.
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa wynosi obecnie 77 595 m2, a dalsze inwestycje są właśnie planowane. Wśród najemców centrum znajduje się około 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych.
Magnolia Park należy do portfela King's Street Retail, platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe. Od października 2011 roku za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Master Management Group, wiodąca polska firma zarządzająca i inwestująca w nieruchomości handlowe.
Powiązane tematy:
-
Jak rozwija się polski rynek dóbr luksusowych?
-
Lidl rozszerza sieć o kolejne dwa sklepy
-
ekonomiczny poniedziałek
7 informacji z rynku spożywczego w I półroczu
-
Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
-
Koniec fikcyjnych obniżek cen? Jest projekt ustawy
-
Barbora.pl z nową usługą dostawy zakupów
-
Inwestycje w najnowsze technologie w handlu są koniecznością
-
Platforma zakupowa fyrtel.market skaluje biznes
-
Żabka vs studenci z Poznania. O co chodzi w sporze o zielonego hot doga?
-
Atrium European Real Estate z nowym CEO
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)