Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

W 2020 r. sztuczna inteligencja obsłuży 25 proc. kontaktów z klientami

  • Autor: PAP
  • Data: 22-11-2019, 11:10
W 2020 roku już 25 proc. operacji obsługi i wsparcia klienta będzie realizowanych przez wirtualnych asystentów lub technologię chatbot - prognozuje agencja badawcza Gartner. W 2017 roku było to mniej niż 2 proc.
W 2020 r. sztuczna inteligencja obsłuży 25 proc. kontaktów z klientami
fot. Shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Robotyzacja procesów biznesowych (Robotic Process Automation, RPA) jest obecnie jednym ze strategicznych priorytetów rozwoju firm na całym świecie. Ponad połowa (53 proc.) przedsiębiorstw uczestniczących w badaniu firmy doradczej Deloitte wdraża już robotyzację, a kolejnych 19 proc. planuje przyjęcie RPA w ciągu dwóch lat. Firmy, które już to zrobiły, w najbliższych trzech latach zamierzają nadal inwestować w tę dziedzinę.

Znacząca większosć firm docenia także korzyści pozafinansowe z robotyzacji, jak terminowość, elastyczność i jakość pracy. W wielu przypadkach pozwoliła ona na przeniesienie ludzi do zadań o wyższej wartości, zapewniających większą satysfakcję z pracy.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!