Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

W galeriach handlowych Carrefour Polska otwarto w tym roku 33 nowe sklepy

W 17 galeriach handlowych Carrefour Polska otwarto w tym roku 33 nowe sklepy, punkty usługowe i gastronomiczne. Wśród najnowszych są m.in. salon Diverse w Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu, sklep Hebe w centrum w Starogardzie Gdańskim oraz dwa sklepy sieci Organic Farma Zdrowia. Pierwszy już wzbogacił ofertę Galerii Morena w Gdańsku a drugi w najbliższych dniach zostanie otwarty w Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku.

W galeriach handlowych Carrefour Polska otwarto w tym roku 33 nowe sklepy
W galeriach handlowych Carrefour Polska otwarto w tym roku 33 nowe sklepy, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 10-12-2020, 10:50

W mazowieckich Galeriach Carrefour w Tomaszowie Mazowieckim i Żyrardowie powstały pierwsze w sieci Carrefour salony optyczne międzynarodowej sieci Brillen, która działa w USA i Unii Europejskiej. Sieć TEDi, oferująca artykuły dekoracyjne i gospodarstwa domowego, otwarła swój pierwszy sklep w galerii w Kaliszu. W centrach w Warszawie, Szczecinie i Grudziądzu otwarte zostały salony marki Czas na Herbatę, która jest największą siecią herbacianą w kraju. Z kolei Kraina Serów, pierwsza w Polsce sieć specjalistycznych sklepów z serami, jest najnowszą marką w gdańskiej Galerii Morena, największym centrum handlowym w portfolio Carrefour. 

- Galerie Carrefour w 2020 r. poszerzyły swoje portfolio o nowe, silne marki, dzięki którym możemy oferować klientom atrakcyjny i coraz bardziej zróżnicowany mix najemców. Wśród nowych brandów w naszych centrach zadebiutowały m.in.: Brillen.pl, TEDi, Czas na Herbatę czy Kraina Serów. Pojawili się również nowi lokalni najemcy, m.in. punkty usługowe, biura podróży i restauracje – mówi Ewa Karska, dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska.

- Obserwujemy też ekspansję marek, które już wcześniej były obecne w naszych galeriach co potwierdza, że dzięki doskonałej lokalizacji, obecności hipermarketu spożywczego oraz bezpośredniej dostępności wielu sklepów, nasze kompaktowe galerie dobrze poradziły sobie ze spadkiem footfallu wynikającym z ograniczeń w handlu, związanym z epidemią koronawirusa – dodaje Ewa Karska. 

Swoje zaangażowanie w Galeriach Carrefour zwiększyły duże międzynarodowe i polskie marki jak: Calvin Klein, Rossmann, Pepco, Sizeer, Home & You czy Sinsay. Nowe salony sprzedaży otwarli operatorzy telekomunikacyjni: Orange, Plus i T-Mobile. Kolejny punkt uruchomiła również Poczta Polska. 

We wszystkich centrach handlowych priorytetem sieci Carrefour jest bezpieczeństwo sanitarne klientów i pracowników oraz najwyższe standardy higieny. W trosce o odwiedzających i pracowników galerie zapewniają płyn do dezynfekcji, informują o zasadach bezpieczeństwa, sposobach korzystania z maseczek i rękawiczek oraz myciu i dezynfekcji rąk. Zadbano o częste sprzątanie obiektów i ich regularne dezynfekcje oraz monitoring liczby klientów przebywających w galeriach. Wszystko po to, by klienci byli bezpieczni. 

Carrefour jest w Polsce właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.109.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!