Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

W kryzysie rośnie sprzedaż bezpośrednia

  • Autor: Rzeczpospolita / PAP
  • Data: 07-01-2013, 11:05
Sprzedaż bezpośrednia rośnie w trudnych czasach. Sprzyja temu wysyp chętnych do pracy - informuje "Rzeczpospolita".

"Dotychczasowe okresy pogorszenia ekonomicznego dowodzą, że sprzedaż bezpośrednia wówczas się ożywiała. Przybywało też sprzedawców. To jeden z nielicznych sektorów, gdzie zawsze, niezależnie od koniunktury, można znaleźć zajęcie" - twierdzi Mirosław Luboń, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB), które zrzesza większość czołowych graczy w tej branży.

Ma on nadzieję, że doświadczenia z poprzednich kryzysów powtórzą się i teraz. Tym bardziej że branży zdominowanej w Polsce przez firmy kosmetyczne sprzyja tzw. kryzysowy efekt szminki; kobiety zmuszone do oszczędności na większych wydatkach w zamian szukają drobnych przyjemności w zakupach produktów do pielęgnacji i makijażu.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Kosmetyki zapewniają u nas ok. 70 proc. obrotów sektora, gdzie główni gracze to Avon, Amway, Oriflame i Mary Kay. Teraz ponad 13-proc. bezrobocie, plany zwolnień w wielu firmach w połączeniu z malejącą liczbą ofert pracy mogą zachęcić do sprzedaży bezpośredniej kolejnych chętnych.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!