Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

W październiku poprawiły się nastroje konsumentów

W październiku poprawiły się nastroje konsumentów - wynika z badania TNS Polska. Lepiej niż we wrześniu oceniali m.in. obecną sytuację ekonomiczną Polski, zmiany sytuacji ekonomicznej kraju czy prognozy zmian sytuacji finansowej gospodarstw domowych.


Autor: PAP
Data: 23-10-2014, 18:58

Wskaźnik klimatu konsumenckiego TNS Consumer Index w październiku wyniósł minus 7,7 pkt, co oznacza wzrost o 4 punkty procentowe w porównaniu do września. O 5 punkty procentowych wzrosła ocena ogólnej sytuacji ekonomicznej w Polsce, a o 2 punkty procentowe wzrosła ocena zmian sytuacji ekonomicznej naszego kraju. Ocena kondycji finansowej gospodarstw domowych również wzrosła o 3 punkty procentowe.

TNS Polska zwraca uwagę, że index pozostaje ujemny, co oznacza, że odsetek ocen negatywnych przewyższa odsetek ocen pozytywnych.

TNS Consumer Index jest uśrednioną wartością indeksu percepcji sytuacji ekonomicznej kraju oraz indeksu oceny kondycji finansowej gospodarstw domowych. Może przyjmować wartości od minus 100 do plus 100. Im wyższa wartość wskaźnika, tym bardziej pozytywny, optymistyczny klimat konsumencki.

Badanie przeprowadzono w dniach 3-8 października na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie 1000 Polaków powyżej 15. roku życia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

TNS Polska RSS ALERT    /    nastroje konsumentów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.187.81
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!