Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

W Polsce jeden sklep uczestniczy w 1-2 programach lojalnościowych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-05-2013, 15:49
Jeden sklep handlu tradycyjnego FMCG uczestniczy średnio w 1-2 programach motywacyjnych, ale ok. 2/3 z nich chciałaby brać udział w większej ich ilości, wynika z ogólnopolskiego badania uczestników programów lojalnościowych B2B - LOYALTY przeprowadzonego przez TNS Polska według koncepcji DATA SOLUTIONS.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W pierwszej połowie roku firma DATA SOLUTIONS ma zaprezentować wnioski z projektu badawczego realizowanego przez TNS Polska przedstawiającego obraz polskich sklepów tradycyjnego handlu FMCG oraz rolę programów lojalnościowych B2B w ich biznesie.

Ilość programów, w których bierze udział sklep zależy od jego wielkości, a wśród najbardziej aktywnych kategorii produktowych w tym obszarze wymieniane są: piwo, wyroby tytoniowe oraz napoje i soki.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!