W Polsce w III kw. wzrósł średni czas kontaktu konsumenta z reklamą – raport
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 07-11-2017, 16:25
Z opublikowanego przez firmę Meetrics międzynarodowego raportu „Viewability Benchmark Report” dotyczącego widoczności reklam wynika, że w trzecim kwartale znacznie wzrósł na polskim rynku średni czas kontaktu z reklamą (do 27,5 sekundy). Średnia widoczność reklam natomiast zmniejszyła się nieznacznie (do 55 proc.). Po raz pierwszy w raporcie pojawiły się dane dotyczące średniej widoczności reklam (Viewability) wideo w Polsce. Także po raz pierwszy wśród rynków uwzględnionych w „Viewability Benchmark Report” pojawiły się dwa nowe kraje - Włochy i Szwajcaria.
fot. Shutterstock
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Meetrics jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Firma publikuje swoje raporty dotyczące wybranych krajów europejskich od 2016 roku.
Polska dołączyła do tego grona w II kwartale br., kiedy w czerwcu Meetrics uruchomiła w naszym kraju swój oddział i po raz pierwszy uwzględniła w swoim raporcie „Viewability Benchmark Report” polski rynek.
Dalsza część artykułu (91%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)