Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

W sektorze hipermarketowym Netto czekają największe wyzwania

- Obecnie tzw. value for money jest bardzo ważne dla konsumentów, a czasy niepewności ekonomicznej, w jakich obecnie jesteśmy, jeszcze silniej wzmocnią tę wartość. Operatorzy sieciowi z kategorii "disocunt" chcą naturalnie skapitalizować pojawiające się możliwości w tym obszarze, dlatego inwestycja Netto nie jest zaskoczeniem i wpisuje się w trend. Z drugiej strony obserwujemy, że dalej wzrasta popularność marek własnych, a struktura asortymentu sklepów dyskontowych w dużej mierze opiera się na umacnianiu marek własnych - mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Marta Machus-Burek, senior partner, dyrektor Działu Powierzchni Handlowych w Colliers International.

W sektorze hipermarketowym Netto czekają największe wyzwania
Marta Machus-Burek, senior partner, dyrektor Działu Powierzchni Handlowych w Colliers International, fot. materiały prasowe
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 19-06-2020, 15:39

Konsolidacje, przejęcia na rynku sieci supermarketów i hipermarketów nie są nową strategią i już od dobrych paru lat wpisały się w obraz rzeczywistości tego sektora, nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie.  Ostatnie największe przejęcie na naszym rynki to zrealizowane w układzie sanacyjnym przejęcie Piotra i Pawła przez Spar.

- Polski rynek w sektorze handlu spożywczego dalej pozostaje rozdrobniony biorąc pod uwagę wszystkie formaty sklepów spożywczych także tych typu convenience czy tzw. po sąsiedzku. Duża presja na niskie marże, koszty, logistykę czy też konieczność inwestycji w digitalizację biznesu sprzyjają strategiom konsolidacji w sektorze handlu spożywczego, bez których niektóre marki nie poradziłby sobie z utrzymaniem pozycji konkurencyjnej. Konsolidacje są więc naturalnym procesem rozwoju w tym sektorze, który z drugiej strony najlepiej rozwija się obecnie w segmencie spożywczym typu discount i covenience.  Wcześniej czytaliśmy o zakupach poszczególnych lokalizacji Tesco przez Kauflanda - wskazuje Marta Machus-Burek.

Więcej w dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Netto RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Marta Machus-Burek RSS ALERT    /    Colliers International RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.187.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!