W sklepach Carrefoura trwają audyty dot. przestrzegania reżimu sanitarnego
W hiper- i supermarketach Carrefour prowadzone są niezależne audyty, których celem jest weryfikacja wdrożonych i realizowanych procedur w zakresie przestrzegania reżimu sanitarnego.

Carrefour dostosował swoją działalność do rozporządzeń krajowych oraz wytycznych i rekomendacji Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz zaangażował wyspecjalizowaną firmę audytorską, aby zapewnić swoich klientów i pracowników o zastosowaniu i przestrzeganiu najwyższych standardów w zakresie bezpieczeństwa sanitarnego-epidemiologicznego swoich obiektów.
Szczegółowe audyty hiper- i supermarketów Carrefour rozpoczęły się na początku grudnia 2020 roku i objęły łącznie 11 głównych obszarów działalności sklepów – od zarządzania obiektem, przez kluczowe strefy na sali sprzedaży, jak kasy czy działy produktów świeżych, przez strefy wejściowe dla klientów i pracowników, aż po magazyn, strefę przyjęcia towaru czy pomieszczenia socjalne.
Zrealizowana dotychczas próba badawcza obejmująca łącznie ponad 70 sklepów (27 hipermarketów i 44 supermarkety), potwierdziła, że sklepy Carrefour są bardzo dobrze przygotowane na przyjęcie klientów i pracowników, zapewniając im najwyższy poziom bezpieczeństwa sanitarnego. Audyty kontynuowane są obecnie w pozostałych sklepach.
- Carrefour kontynuuje swoje inwestycje w zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa klientów i pracowników wszystkich swoich placówek handlowych, które w tych trudnych czasach są miejscem zaopatrzenia się społeczeństwa w podstawowe produkty spożywcze. Sklepy Carrefour, od początku trwania pandemii, dostosowane są do wymogów sanitarnych, a wdrożone przez naszą sieć rozwiązania, ułatwiają dokonywanie bezpiecznych zakupów. Potwierdzeniem tego faktu są nie tylko wyniki prowadzonego aktualnie niezależnego audytu dot. bezpieczeństwa w naszych sklepach, ale także fakt, że od początku pandemii, żaden nasz sklep nie został zamknięty przez służby sanitarnez powodu zagrożenia koronawirusem – mówi Barbara Kowalska, Dyrektor Jakości i Zrównoważonego Rozwoju w Carrefour Polska.
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów i pracowników, sieć wdrożyła wiele profilaktycznych rozwiązań, których celem jest zminimalizowanie ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. We wszystkich sklepach zintegrowanych Carrefour zamontowane są przykasowe ekrany z pleksi, zabezpieczające klientów i kasjerów. Przy stanowiskach kasowych oraz ladach obsługiwanych przez pracowników wyklejone są odpowiednie linie dystansowe. Wszyscy pracownicy Carrefour są wyposażeni w środki ochrony osobistej: rękawiczki lub płyn dezynfekujący oraz mają możliwość pracy w maseczkach lub przyłbicach z ochronną szybką.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.