Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

W sklepach Carrefoura trwają audyty dot. przestrzegania reżimu sanitarnego

W hiper- i supermarketach Carrefour prowadzone są niezależne audyty, których celem jest weryfikacja wdrożonych i realizowanych procedur w zakresie przestrzegania reżimu sanitarnego.

W sklepach Carrefoura trwają audyty dot. przestrzegania reżimu sanitarnego

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 22-02-2021, 12:19

Carrefour dostosował swoją działalność do rozporządzeń krajowych oraz wytycznych i rekomendacji Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz zaangażował wyspecjalizowaną firmę audytorską, aby zapewnić swoich klientów i pracowników o zastosowaniu i przestrzeganiu najwyższych standardów w zakresie bezpieczeństwa sanitarnego-epidemiologicznego swoich obiektów. 

Szczegółowe audyty hiper- i supermarketów Carrefour rozpoczęły się na początku grudnia 2020 roku i objęły łącznie 11 głównych obszarów działalności sklepów – od zarządzania obiektem, przez kluczowe strefy na sali sprzedaży, jak kasy czy działy produktów świeżych, przez strefy wejściowe dla klientów i pracowników, aż po magazyn, strefę przyjęcia towaru czy pomieszczenia socjalne. 

Zrealizowana dotychczas próba badawcza obejmująca łącznie ponad 70 sklepów (27 hipermarketów i 44 supermarkety), potwierdziła, że sklepy Carrefour są bardzo dobrze przygotowane na przyjęcie klientów i pracowników, zapewniając im najwyższy poziom bezpieczeństwa sanitarnego. Audyty kontynuowane są obecnie w pozostałych sklepach. 

- Carrefour kontynuuje swoje inwestycje w zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa klientów i pracowników wszystkich swoich placówek handlowych, które w tych trudnych czasach są miejscem zaopatrzenia się społeczeństwa w podstawowe produkty spożywcze. Sklepy Carrefour, od początku trwania pandemii, dostosowane są do wymogów sanitarnych, a wdrożone przez naszą sieć rozwiązania, ułatwiają dokonywanie bezpiecznych zakupów. Potwierdzeniem tego faktu są nie tylko wyniki prowadzonego aktualnie niezależnego audytu dot. bezpieczeństwa w naszych sklepach, ale także fakt, że od początku pandemii, żaden nasz sklep nie został zamknięty przez służby sanitarnez powodu zagrożenia koronawirusem – mówi Barbara Kowalska, Dyrektor Jakości i Zrównoważonego Rozwoju w Carrefour Polska. 

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów i pracowników, sieć wdrożyła wiele profilaktycznych rozwiązań, których celem jest zminimalizowanie ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. We wszystkich sklepach zintegrowanych Carrefour zamontowane są przykasowe ekrany z pleksi, zabezpieczające klientów i kasjerów. Przy stanowiskach kasowych oraz ladach obsługiwanych przez pracowników wyklejone są odpowiednie linie dystansowe. Wszyscy pracownicy Carrefour są wyposażeni w środki ochrony osobistej: rękawiczki lub płyn dezynfekujący oraz mają możliwość pracy w maseczkach lub przyłbicach z ochronną szybką.

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    pandemia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!