Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

W Tesco i innych sklepach oblężenie; Polacy kupią ponad 4 mln jajek

W sklepach Tesco wzrost sprzedaży wybranych artykułów spożywczych w okresie przedświątecznym sięga nawet kilkuset procent. Tesco szacuje, że tylko w ciągu Wielkiego Tygodnia w koszykach klientów znajdzie się: ponad 4 miliony jajek, ponad pół miliona słoików majonezu, niemal 200 tysięcy gotowych pasztetów i wędzonek, czy 80 tysięcy sztuk babek i babeczek.

W Tesco i innych sklepach oblężenie; Polacy kupią ponad 4 mln jajek
w ciągu Wielkiego Tygodnia w koszykach klientów znajdzie się: ponad 4 mln jajek, ponad pół mln słoików majonezu, niemal 200 tys. gotowych pasztetów i wędzonek, czy 80 tys. szt. babek i babeczek fot. Tesco

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 22-03-2016, 10:34

Z badania przeprowadzonego dla Tesco Polska przez SW Research wynika, że ponad 47 proc. Polaków zaczyna przygotowania do Wielkanocy na około tydzień wcześniej, a kolejne 24 proc. przygotowuje wszystko na ostatnią chwilę, czyli na kilka dni przed. Dlatego większość sklepów spożywczych przeżywa oblężenie właśnie w ostatnim przedświątecznym tygodniu.

Wzrosty sprzedaży w okresie przedświątecznym są znaczące.  Królem sezonu jest majonez - kupujemy go nawet 4-5 razy więcej w porównaniu z tygodniami przedświątecznymi. Co ciekawe, aż 1/3 sprzedaży przypada na majonezy regionalne, co pokazuje nasze przywiązanie do lokalności i tradycji.

Ponadto, w przedświątecznym tygodniu w koszykach klientów znajdziemy ponad 2 razy więcej gotowych pasztetów i ponad 3 razy więcej wędzonek. Rekordowy jest popyt na babki i babeczki – w Wielkim Tygodniu Polacy kupują ich w Tesco ponad 200 razy więcej niż w przed sezonem.

–  Z badań wynika, iż w tym tygodniu na przedświąteczne zakupy wybierze się prawdopodobnie około 70 proc. Polaków. Widzimy jak ważna jest oferta wielkanocna, dlatego stale urozmaicamy gamę produktów spożywczych. Na naszych półkach można znaleźć m.in. jaja z produkcji ekologicznej, regionalne majonezy z Kętrzyna i Świdnicy czy świeży drób – przepiórkę, kaczkę i perliczkę. Naszą markę własną finest rozszerzyliśmy niedawno o wiele wędzonek i pasztetów tworzonych według tradycyjnych polskich receptur - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.

Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Tesco Polska, w dniach 14-16 marca 2016 r. metodą indywidualnych wywiadów kwestionariuszowych online (CAWI) na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie 800 Polaków w wieku 16 lat i więcej.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

zakupy przedświąteczne RSS ALERT    /    zakupy przed Wielkanocą RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    Michał Sikora RSS ALERT    /    sklepy Tesco RSS ALERT    /    sieć Tesco RSS ALERT    /    hipermarkety Tesco RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Jajacarz 2016-03-23 10:52:53
    Co to jest za lość. To zaledwie 0.1 jajka/\"obatela\".

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.125.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!