• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

W tym roku przybędzie 15 nowych Stokrotek

Zarząd Emperii Holding spółki nie wybrał żadnej oferty zakupy aktywów detalicznych i zdecydował, że działalność ta będzie rozwijana organicznie. Jak ocenia Kamil Szlaga, analityk KBC Securities, nie powinno to wpłynąć na planowaną wcześniej przez spółkę sprzedaż nieruchomości.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-07-2012, 16:06
W tym roku przybędzie 15 nowych Stokrotek
Aktywa detaliczne Emperii to 240 sklepów, które działają pod szyldami Stokrotka, Delima, Społem Tychy i Maro Markety

- Według prezesa Emperii Artura Kawy, ta decyzja nie powinna mieć wpływu na sprzedaż nieruchomości, która przebiega zgodnie z oczekiwaniami - mówi Kamil Szlaga.

I dodaje, że w 2012 spółka zamierza uruchomić 15 nowych sklepów pod szyldem Stokrotka.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przypomnijmy, że w poniedziałek, 9 lipca 2012 r., zarząd Emperia Holding S.A. podjął uchwałę w sprawie zakończenia procesu, którego celem była sprzedaż spółek działających w segmencie detalicznym. Po analizie ofert i rozważeniu alternatywnych scenariuszy, władze spółki zadecydowały o dalszym rozwoju sieci sklepów Stokrotka, Maro Markety i Społem Tychy w ramach struktur Grupy Emperia.

Przeczytaj także:

Analityk nt. Emperii: Kilkadziesiąt mln zł na inwestycje w logistykę i sieć detaliczną

Analityk: Emperii będzie coraz trudniej działać w biznesie detalicznym

Emperia nie sprzeda sieci Stokrotka

 

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Kazik 2012-07-10 18:08:08

    Śmieszna firma,,, otwiera nowe stokrotki ? Nie, zmienia nazwy delikatesom delima....i tyle

    Odpowiedz
  • daj spokój te baby to są.... 2012-07-10 18:23:16

    Śmieszny to ty jesteś trochę szacunku dla pracowników !

    Odpowiedz
  • jsw 2012-07-10 21:33:45

    Kazik... Delima to delikatesy a jak widać po wynikach Bomi i Almy klienci nie chcą przepłacać za towar tylko dlatego że oprócz zwykłych klusków możesz sobie kupić kluski z Madagaskaru podpalane... stąd prosty wniosek - stokrotki klienci tolerują nieco bardziej.... Więc robią stokrotki... Jeśli się okaże że klient woli robić zakupy w społem pewnie będą robić społem... Nic śmiesznego klient chce klient ma...

    Odpowiedz
  • Kazik 2012-07-11 11:24:35

    No dzięki za odzew :) Pracowników szanuję ale nie Ich firmę. Zapraszam w kujawsko-pomorskie - stokrotki: brudne , brakuje towarów, puste tzw .regały promocyjne - to norma. A jedyna delima ....szkoda mówić kto raz kupił tam mięso lub wędliny to już nie wraca.. Tak więc firma która to toleruje MUSI być śmieszna..

    Odpowiedz
  • jasio 2012-07-11 11:32:03

    Pewnie zarząd firmy zakazał sprzątać...

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!