Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

W ubiegłym roku Biedronka sprzedała... 13 mln pączków w tłusty czwartek

  • Autor: AK
  • Data: 16-02-2023, 14:54
Tłusty czwartek to wyjątkowe święto obchodzone w Polsce i w wielu innych krajach, którego tradycja sięga jeszcze czasów średniowiecza.  W ubiegłym roku Biedronka tylko tego dnia sprzedała aż 13 milionów pączków.
W ubiegłym roku Biedronka sprzedała... 13 mln pączków w tłusty czwartek
W tym roku pączki w Biedronce kosztują już od 37 groszy/ fot. Shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak pokazują liczby, cały tydzień poprzedzający tłusty czwartek można nazwać pączkowym. W 2022 r. klienci Biedronki kupili w tym okresie aż 33 miliony pączków i donutów. Rok wcześniej, czyli w 2021 r., ich łączna sprzedaż wyniosła ponad 31 milionów sztuk, co było z kolei większe o ponad milion sztuk niż w roku 2020.

W tegorocznej ofercie Biedronki znajduje się aż 16 rodzajów tłustoczwartkowych produktów: od klasycznych pączków z marmoladą, nadzieniem waniliowym i orzechowym, aż  po donuty typu amerykańskiego z posypką lub polewą.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!