Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

W warszawskim Blue City miał powstać sklep sieci Real

Tutaj ciągle coś się dzieje, a mimo to nie jestem do końca zadowolony, bo dla mnie to wciąż za mało - mówi w wywiadzie dla magazynu "Business Media" Yoram Reshef, dyrektor generalny warszawskiego centrum handlowego Blue City.


Autor: Business Media
Data: 26-10-2009, 15:55

Do centrum handlowego ludzi przyciąga głównie supermarket. Magazyn "Business Media" zapytał Yorama Reshefa dlaczego zdecydował się on na krajową i wtedy, kiedy otwierane było Blue City, jeszcze mało znaną sieć Piotr i Paweł.

Yoram Reshef tłumaczy, że długo dyskutował z inwestorami o propozycji Reala, jednak ci nie chcieli zgodzić się na ofertę taniego supermarketu. - Patrząc z perspektywy czasu, wiem, że mieli rację. Wszelkie niższe rangą sklepy wielobranżowe nie ściągnęłyby do Blue City pożądanych przeze mnie klientów - przyznaje dyrektor generalny Blue City. - A Piotr i Paweł czy Alma? To są wyjątkowe sklepy, niedoceniane zresztą przez Polaków, którzy na zakupy biegają do Auchan. Według badań przeprowadzonych w Blue City dużą liczbę klientów przyciąga właśnie hipermarket Piotr i Paweł. Jeśli ktoś szuka Carrefoura, znajdzie go naprzeciwko - dodaje w wywiadzie dla "Business Media".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Yoram Reshef RSS ALERT    /    Blue City RSS ALERT    /    Piotr i Paweł RSS ALERT    /    Real RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.252.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!