Wal-Mart deklaruje, że klienci sieci zaoszczędzili już 2,3 mld dol.
- Autor: Biznes.Onet.pl za Reuters
- Data: 03-03-2013, 11:32
WalMart podał, że klienci sieci zaoszczędzili 1,2 miliarda dolarów na świeżych owocach i warzywach w 2012 roku i 1,1 miliarda dolarów w 2011 roku, opierając swoje wyliczenia na niezależnych porównaniach cen pomiędzy sklepami tej sieci a sklepami niewymienionych z nazwy konkurentów. W utrzymaniu niskich cen pomogły działania takie jak kupowanie większej ilości lokalnych produktów żywnościowych i ograniczenie kosztów generowanych w łańcuchu dostaw.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Szereg produktów zaczyna być oznaczanych znakiem "Dobre dla zdrowia", który ma wskazywać zdrowszą żywność i napoje. WalMart wprowadził to oznakowanie rok temu i wkrótce inni producenci będą również mogli umieszczać je na swoich opakowaniach.Do oznaczenia takiego kwalifikują się świeże owoce i warzywa, a także chude mięso, pełnoziarniste produkty zbożowe i makarony oraz chude mleko.
Powiązane tematy:
-
4,4 biliona dol. - roczne przychody 250 największych detalistów na świecie
-
Wal-Mart zatrudni 10 tysięcy osób w USA
-
Wal-Mart sprawdzi stan zaopatrzenia magazynów za pomocą dronów
-
Wal-Mart zwiększył zysk kwartalny na koniec 2015 roku
-
Wal-Mart chce budować stacje paliw
-
Lidl rzuca rękawicę amerykańskiej sieci Wal-Mart
-
W sieci Walmart pracuje stulatek
-
Wal-Mart unikał płacenia podatków?
-
Walmart widzi potencjał e-commerce i konceptu convenience
-
Tesco zostanie w Polsce
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)