Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Wal-Mart deklaruje, że klienci sieci zaoszczędzili już 2,3 mld dol.

  • Autor: Biznes.Onet.pl za Reuters
  • Data: 03-03-2013, 11:32
Klienci firmy WalMart zaoszczędzili 2,3 miliarda dolarów kupując produkty żywnościowe w jej sklepach w pierwszych dwóch latach wdrażania programu sprzedaży większych ilości zdrowej żywności - podała w czwartek ta największa w Stanach Zjednoczonych sieć sprzedaży produktów żywnościowych - podał Biznes.Onet.pl za Reuters.

WalMart podał, że klienci sieci zaoszczędzili 1,2 miliarda dolarów na świeżych owocach i warzywach w 2012 roku i 1,1 miliarda dolarów w 2011 roku, opierając swoje wyliczenia na niezależnych porównaniach cen pomiędzy sklepami tej sieci a sklepami niewymienionych z nazwy konkurentów. W utrzymaniu niskich cen pomogły działania takie jak kupowanie większej ilości lokalnych produktów żywnościowych i ograniczenie kosztów generowanych w łańcuchu dostaw.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Szereg produktów zaczyna być oznaczanych znakiem "Dobre dla zdrowia", który ma wskazywać zdrowszą żywność i napoje. WalMart wprowadził to oznakowanie rok temu i wkrótce inni producenci będą również mogli umieszczać je na swoich opakowaniach.

Do oznaczenia takiego kwalifikują się świeże owoce i warzywa, a także chude mięso, pełnoziarniste produkty zbożowe i makarony oraz chude mleko.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!