Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Wal-Mart prognozuje na ten rok 1-2 proc. wzrost sprzedaży, w przyszłym będzie on dużo wyższy

Amerykański koncern handlowy Wal-Mart Stores Inc. prognozuje umiarkowany (1-2 proc.) wzrost sprzedaży w obecnym roku podatkowym. Jednocześnie spółka twierdzi, że dużo lepsze wyniki sięgające 4-6 proc. wzrostu sprzedaży osiągnie w roku 2010 r. Poprawa zostanie osiągnięta głównie dzięki poprawiającej się sytuacji w gospodarce.


Autor: DowJones / portalspozywczy.pl
Data: 23-10-2009, 00:10

W tym roku kwota na wydatki inwestycyjne przewidziana jest na 12,5 - 13,1 mld USD. Nakłady inwestycyjne mają wzrosnąć z 13 do 15 mld USD w następnym roku podatkowym.

Pieniądze zostaną przeznaczone głównie na remodeling sklepów działających na rynku amerykańskim i przyspieszenie tempa ekspansji na rynkach wschodzących, czyli Chinach i Brazylii.

Wal-Mart planuje dodać około 38 mln stóp kwadratowych na świecie w bieżącym roku podatkowym, w porównaniu do około 44 mln stóp kwadratowych w zeszłym roku. Wal-Mart planuje globalnego wzrostu kwadratowych materiału o około 37 milionów metrów kwadratowych w przyszłym roku fiskalnym.

W przyszłym miesiącu, Walmart US zakończy operację przebudowy ponad 30 proc. z 3538 sklepów. Do końca roku 2012, będzie to już ok. 70 proc. sklepów sieci działających w USA zostanie odnowionych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wal-Mart RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.146.10
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!