Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Wal-Mart przez rok zainwestuje 1,5 mld dolarów w e-commerce

Amerykańska sieć handlowa Wal-Mart poinformowała, że w 2015 r. zamierza przeznaczyć 1,5 mld dolarów na rozwój w segmencie e-commerce. Będą to środki, które trafią zarówno na inwestycje w Stanach Zjednoczonych, jak i w innych krajach - informuje Retail Detail.

Duża inwestycja Wal-Martu w kanał online nie powinna dziwić, biorąc pod uwagę, że w samym czwartym kwartale ubiegłego roku przychody firmy z internetowej działalności zwiększyły się o 18 proc. względem analogicznego okresu rok wcześniej.

W całym 2014 r. przychody handlowego giganta w kanale e-commerce urosły o 22 proc. i wyniosły 12,2 mld dolarów. Dla porównania, przychody z całej działalności przedsiębiorstwa zwiększyły się w ciągu poprzednich dwunastu miesięcy o 1,9 proc., do ok. 482 mld dolarów.

Zysk netto Wal-Martu w minionym roku wyniósł 16,36 mld dol., co oznacza poprawę względem 2013 r. o 2,1 proc.

Wal-Mart zdradził, że ok. 70 proc. spośród klientów jego e-sklepu w okresie świątecznym dokonywało zakupu za pośrednictwem smartfona lub tableta.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wal-Mart RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-commerce w Polsce RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    e-handel w Polsce RSS ALERT    /    sklepy internetowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.172.213
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!