Walka o konsumenta: W Lidlu trwa akcja „Ponad 50 okazji za grosze”
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 06-06-2016, 10:11

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Lidl konsekwentnie prowadzi politykę niskich cen. Przypomnijmy, w maju Lidl zorganizował promocję „Ponad 100 produktów za 2 zł”, podczas której klienci mogli nabyć ponad 100 produktów w promocyjnej cenie 2 zł za 1 opakowanie. Wśród asortymentu w promocyjnej cenie dostępne były produkty marek własnych Lidl, pochodzące od polskich dostawców, oraz produkty marek producenckich. Większość stanowiły produkty spożywcze pierwszej potrzeby.
Andrzej Wojciechowicz, szef firmy doradczej FMCG Business Consulting w rozmowie z serwisem portalespozywczy.pl podkreślił, że od dłuższego czasu Lidl jest postrzegany jako konsekwentny trendsetter rynku reklamowego. Zmaganie się sieci w walce o konsumenta nabiera na sile w związku z trwającą deflacją i zapowiadaną hekatombą podatkową.
komentarze (1)
jeżeli coś miało wykończyć resztki Polskiego handlu i sklepy tradycyjne to będzie to aktualna wojna cenowa i nawet nie Lidla, a Biedronki. To Biedronka wstrzymała ekspansję (są wszędzie) i żeby wykręcić wynik obniża ceny, szczególnie topowych marek w promocjach. Niestety UOKiK ma to głęboko w dupie. Przypomnijmy, że JMD nawet w swoim rodzimym kraju dostało karę za niedozwolone praktyki tj. nieuczciwą konkurencję (dumping cenowy).
Odpowiedz