Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Walka o konsumenta: W Lidlu trwa akcja „Ponad 50 okazji za grosze”

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-06-2016, 10:11
Od 6 czerwca sieć Lidl ruszyła z kolejną akcją promocyjną „Ponad 50 okazji za grosze”. W ramach promocji w cenie niższej niż złotówka dostępne są wybrane rodzaje bułek, jogurtów, herbat, drożdżówek, makaronów, mąki, serów, napojów, galaretek, pasztetów, papieru toaletowego oraz karmy dla psów i kotów.
Walka o konsumenta: W Lidlu trwa akcja „Ponad 50 okazji za grosze”
Fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Lidl konsekwentnie prowadzi politykę niskich cen. Przypomnijmy, w maju Lidl zorganizował promocję „Ponad 100 produktów za 2 zł”, podczas której klienci mogli nabyć ponad 100 produktów w promocyjnej cenie 2 zł za 1 opakowanie. Wśród asortymentu w promocyjnej cenie dostępne były produkty marek własnych Lidl, pochodzące od polskich dostawców, oraz produkty marek producenckich. Większość stanowiły produkty spożywcze pierwszej potrzeby.

Andrzej Wojciechowicz, szef firmy doradczej FMCG Business Consulting w rozmowie z serwisem portalespozywczy.pl podkreślił, że od dłuższego czasu Lidl jest postrzegany jako konsekwentny trendsetter rynku reklamowego. Zmaganie się sieci w walce o konsumenta nabiera na sile w związku z trwającą deflacją i zapowiadaną hekatombą podatkową.  

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • bakbar 2016-06-07 09:22:41

    jeżeli coś miało wykończyć resztki Polskiego handlu i sklepy tradycyjne to będzie to aktualna wojna cenowa i nawet nie Lidla, a Biedronki. To Biedronka wstrzymała ekspansję (są wszędzie) i żeby wykręcić wynik obniża ceny, szczególnie topowych marek w promocjach. Niestety UOKiK ma to głęboko w dupie. Przypomnijmy, że JMD nawet w swoim rodzimym kraju dostało karę za niedozwolone praktyki tj. nieuczciwą konkurencję (dumping cenowy).

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!