JD.com jest drugim największym sklepem internetowym w Chinach i rywalem Alibaba Group - chińskiego giganta w branży e-commerce.

Akcje notowanej na giełdzie w Nowym Jorku spółki JD.com wzrosły w poniedziałek o ponad 4 proc.

W ramach umowy Walmart sprzeda JD.com swój chiński sklep internetowy Yihaodian, który ostatnio miał problemy z powiększeniem udziału w chińskim rynku. Amerykański detalista zapowiedział dalszą sprzedaż swoich towarów poprzez serwis Yihaodian oraz ścisłą współpracę z chińskim partnerem nad rozwojem strony.

Z kolei należąca do Walmartu marka Sam's Club uruchomi na stronie JD.com swój sklep internetowy. Sam's Club to należąca do amerykańskiego giganta sieć sklepów obecna w USA, Meksyku, Brazylii i Chinach, której nazwa pochodzi od imienia założyciela sieci Walmart - Sama Waltona.

"Jesteśmy podekscytowani połączeniem sił oraz nowymi możliwościami, jakie nasza współpraca przyniesie zarówno klientom w Chinach, jak i naszemu biznesowi" - powiedział Doug McMillon, dyrektor generalny Walmart.

"Poprzez Walmart i Sam's Club chcemy zaoferować klientom w Chinach duży wybór importowanych produktów, które wcześniej nie były szeroko dostępne na chińskim rynku" - dodał McMillon.
 
 
 
 
 
0


 
 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl