Warszawa wciąż jest mało nasycona powierzchnią handlową
- Rosnąca konkurencja wymaga od deweloperów aby przystosowywać obiekty do trendów wyznaczanych przez nowe pokolenia: Millenialsów i „Z” - mówi Rüdiger Dany, dyrektor operacyjny Atrium European Real Estate Management.

Jak podkreśla Dany, Polska to drugi co do wielkości rynek centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej i trzeci pod względem aktywności deweloperskiej. Jego zdaniem stabilna sytuacja gospodarcza w kraju i rosnące wskaźniki pozwalają z optymizmem patrzeć w przyszłość tutejszego sektora centrów handlowych.
- Po boomie inwestycyjnym w mniejszych i średnich miastach, uwaga deweloperów z powrotem kieruje się na kluczowe aglomeracje. Na szczególną uwagę zasługuje Warszawa. Stolica wciąż pozostaje jednym z najmniej nasyconych rynków w kraju - dodaje.
Jak poinformował Dany, Atrium European Real Estate Management koncentruje się obecnie na modernizacji i rozbudowie już istniejących obiektów.
Czytaj więcej na Propertynews.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.