Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Wartość marki Biedronka dynamicznie rośnie

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 20-12-2012, 18:50
Marka Biedronka została wyceniona na 2,755 mld zł w Rankingu Marek przygotowanym przez redakcję „Rzeczpospolitej" i firmę Acropolis, zajmując trzecią pozycję. Wartość marki Biedronka wzrosła w tym roku aż o 61 proc.

Był to jeden z najwyższych wzrostów, który pozwolił sieci przeskoczyć o dwie pozycje w rankingu i zająć trzecie miejsce.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Wartość marki Biedronka w rankingu w ubiegłym roku oszacowana była na 1,7 mld zł. Pozwoliło to wówczas na zajęcie piątego miejsca.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!