Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Wartość sprzedaży sieci Żabka przekroczy w tym roku granicę 2 mld zł

Rok 2009 będzie dla spółki pierwszym, w którym przychody netto ze sprzedaży przekroczą 2 mld zł. Szacowany wzrost przychodów na koniec roku wyniesie około 19 proc. Szczegółowe dane spółka poda w pierwszym kwartale 2010.

Wartość sprzedaży sieci Żabka przekroczy w tym roku granicę 2 mld zł

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 10-12-2009, 11:10

Sieć handlowa Żabka powiększyła się w tym roku o 200 nowych placówek i tym samym liczba sklepów przekroczyła już 2150. W 2010 roku operator planuje otwarcie kolejnych 250 sklepów z logo Żabki. Powstanie również 50 sklepów delikatesowych - Freshmarket, obecnie na rynku działa 10 sklepów.

Sklepy Żabka są obecne w ponad 420 miejscowościach. W każdym z największych miast Polski jak: Warszawa, Poznań, Łódź czy Wrocław posiadamy około 100 sklepów, a już mamy zaplanowane kolejne otwarcia - mówi Jacek Roszyk, Prezes Zarządu Żabka Polska - Analizy pokazują, że potencjał rozwoju sieci sklepów Żabka w Polsce jest bardzo duży i przekracza siedem tysięcy sklepów, dlatego w ciągu najbliższych lat jednym z naszych priorytetów będzie sukcesywne zwiększanie liczby naszych placówek - dodaje.


W 2009 roku spółka Żabka Polska rozpoczęła również tworzenie nowej sieci sklepów convenience w konwencji delikatesowej pod marką Freshmarket, która oferuje markowe produkty FMCG oraz usługi, których asortyment został poszerzony o dania gotowe oraz ciepłe przekąski i napoje.

- Obecnie posiadamy kilkanaście Freshmarketów, ale kolejne otwarcia nastąpią jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia. Wyniki pierwszych sklepów są zgodne z naszymi oczekiwaniami - dodaje Prezes Jacek Roszyk.

Spółka Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka. W 2007 roku Żabka została przejęta przez grupę inwestycyjną Penta Investments.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Roszyk RSS ALERT    /    Żabka RSS ALERT    /    convenience RSS ALERT

KOMENTARZE (17)

  • Monia 2009-12-15 12:12:09
    Wszystko ładnie. Tylko dlaczego rotacja ajentów w grudniu to ponad 75% !!! Żabka się nadyma, ciekawe ilu ajentów zjadła.
  • Monia 2009-12-15 12:12:16
    Wszystko ładnie. Tylko dlaczego rotacja ajentów w grudniu to ponad 75% !!! Żabka się nadyma, ciekawe ilu ajentów zjadła.
  • żaba 2009-12-16 20:16:51
    www.ajencibezsciemy.fora.pl
  • Ajent Polska 2009-12-17 12:30:59
    Przepraszam ze nie na temat Ajenci Zabki, nadszedł czas na bunt przeciwko tej zdradzieckiej firmie,musimy to nagłosnic co sie dzieje w naszej firmie,jaką mają politykę postepowania z ajentami,jaką polityke motywacyjną???( nie podoba sie to wyp.....laj).Ale nie latwo wypad zrobić bo trzeba fiskusowi oddać 15 tys.Piszcie na zwyklych forach o naszej sytuacji.Jesli nie bedziemy tego robić to ludzie bedą mysleć ze to my jestesmy odpowiedzialni za ten syf na połkach.Ze nie stać nas na swiezy towar z Makro?? NO nie stać! bo jak na kasie muszę stać 8 godzin,pojechać do banku z wplatą,do ksiegowej,dopilnować wytycznych,przeczytać pocztę z 20-oma promocjami.To nie daje rady,bo rodzinę juz dawno straciłem.
  • papa-ya3 2009-12-18 23:18:45
    Ajencie Polska, zapraszamy na forum www.ajencibezsciemy.fora.pl.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.213.192.104
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!