Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Wartość sprzedaży w sklepach Plusa przejętych przez Biedronkę wniosła ponad 1,38 mld zł

Wartość sprzedaży sklepów działających wcześniej w sieci Plus, a kupionych w IV kw. 2008 roku przez właściciela sieci Biedronka, wniosła ponad 1,38 mld zł.

Wartość sprzedaży w sklepach Plusa przejętych przez Biedronkę wniosła ponad 1,38 mld zł

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 30-10-2009, 12:28

Biedronka w pierwszych dziewięciu miesiącach bieżącego roku zanotowała silny wzrost sprzedaży like for like wynoszący 7,9 proc.

Według właścicieli Biedronki rosnąca sprzedaż w tych placówkach jest wyraźnym dowodem akceptacji klientów dla oferty Biedronki i siły marki.

Spółka Jeronimo Martins przejęła pod koniec 2008 r. sieć 210 sklepów Plusa z czego nakazem UOKiK do końca stycznia 2010 r. musi sprzedać 13 placówek pod szyldem Biedronka oraz 25 dyskontów Plus, głównie w miejscowościach mniejszych niż 30 tys. mieszkańców. Rozmowy na ten temat zbycia placówek są obecnie prowadzone.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jeronimo Martins Dystybucja RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    Plus Discount RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.216.79.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!