Według analityków sprzedaż LfL Biedronki w III kw. miała wynieść 2 proc.
Największym zaskoczeniem dla analityków Haitong Bank okazała się sprzedaż Biedronki w ujęciu LfL w III kw. na poziomie 0,8 proc. (wobec prognozowanych przez analityków 2 proc.).

fot. materiały prasowe
Pomimo tego specjaliści sieci wierzą, że taki wynik spowodowany jest głównie przez czynniki rynkowe: wyjątkowo ciepłą pogodę i zakazu handlu w niedziele, a nie osłabieniem pozycji konkurencyjnej sieci.
W tej sytuacji analitycy obniżyli prognozę sprzedaży LfL na cały 2018 rok do 2,9 proc. z 3,4 proc., przy założeniu, że sprzedaż LfL w IV kw. wyniesie 2 proc.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Czytaj więcej w dlahandlu.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Powiązane tematy:
-
Była dyrektor Biedronki w RTV Euro AGD
-
Buty i ubrania, czyli Biedronka idzie w ślad za Lidlem
-
Prezes Lewiatana: Cena ponownie staje się wyznacznikiem decyzji zakupowych [WYWIAD]
-
Inflacja ograniczy asortyment żywności w sieciach?
-
Gospodarka Obiegu Zamkniętego
Biedronka inwestuje w panele fotowoltaiczne
-
Jak rozwija się polski rynek dóbr luksusowych?
-
Lidl rozszerza sieć o kolejne dwa sklepy
-
ekonomiczny poniedziałek
7 informacji z rynku spożywczego w I półroczu
-
Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
-
Jak wprowadzić produkty do Biedronki, Żabki i Carrefoura?
komentarze (0)