• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Wiceprezes Carrefoura: Będziemy demokratyzować ofertę produktów ekologicznych

Transformacja żywieniowa, którą Carrefour Polska niedawno rozpoczął, jest rozszerzeniem i kontynuacją działań naszej sieci podjętych w ostatnich latach związanych z ofertą prozdrowotną, ekologiczną oraz edukacją żywieniową – mówił Robert Noceń, sekretarz generalny, wiceprezes zarządu Carrefour Polska w trakcie debaty "Nowe trendy i nowi konsumenci na rynku spożywczym", która odbyła się podczas 10. edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-05-2018, 08:18
Wiceprezes Carrefoura: Będziemy demokratyzować ofertę produktów ekologicznych
Robert Noceń, sekretarz generalny, wiceprezes zarządu Carrefour Polska. Fot. PTWP

– W ostatnich latach pracowaliśmy mocno nad ofertą produktową, promowaliśmy "zdrową półkę" i kampanię "Z miłości do zdrowia". Byliśmy mocno zaangażowani w działania prosportowe, zaangażowaliśmy się w programy edukacyjne dotyczące diety, czytania etykiet. Na początku roku prezes grupy Carrefour ogłosił, że nasza sieć handlowa pójdzie trochę szerzej z tymi programami. Dla Polski i dla wszystkich krajów grupy oznacza to, że będziemy szli o krok dalej, m.in. będziemy demokratyzować ofertę bio. Chcemy, aby konsument za niewielką różnicę w cenie mógł kupić polskie lokalne produkty ekologiczne w naszych sklepach – mówił Robert Noceń, sekretarz generalny, wiceprezes zarządu Carrefour Polska.

– Żywność ekologiczna staje się coraz bardziej popularna, konsumenci chętnie sięgają po produkty kojarzące im się z jakością. Ale nie jest łatwo namówić polskich rolników do produkcji owoców i warzyw bio. Dlatego w ramach planu transformacji żywieniowej chcemy zaoferować rolnikom wsparcie w procesie produkcji ekologicznej. Chcemy ofiarować im grant bezzwrotny na to, aby mogli przestawić produkcję na ekologiczną, rozwinąć swoją działalność i być potem też naszym partnerem biznesowym – tłumaczył.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dodał, że kolejnym elementem jest transparentność. – Sporo dzisiaj wiemy, mamy dostęp do internetu, natomiast cały czas mamy kłopot jako konsumenci z pełną analizą i wiedzą o tym, co się kryje za danym produktem. Dlatego we Francji rozpoczęliśmy pilotażowy projekt dla jednego z producentów kurczaków – mówił.

Tłumaczył, że klienci w ramach tego projektu mają dostęp do pełnej informacji o kurczaku od momentu, kiedy się urodził, do czasu sprzedaży w sklepie. – Informacje można uzyskać dzięki aplikacji, dostępowi do technologii oraz dzięki zaangażowaniu wszystkich partnerów, którzy produkują kurczaki i zamieszczają wszelkie informacje o nich od momentu wyklucia z jaja, do czasu uboju i sprzedaży w sklepie. Są to informacje o tym, kiedy kurczak się urodził, gdzie się urodził, co jadł, czy był szczepiony, jak był transportowany, jaką paszę jadł, ile miał metrów wybiegu – wyjaśniał.

Dodał, że konsument kupując ten produkt i skanując QR kod, który jest zamieszczony przy etykiecie, ma dostęp do tych wszystkich informacji, ma możliwość wejścia na portal, na którym każdy podmiot z łańcucha dostaw tego produktu zamieścił swoje materiały.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • xxl 2018-05-25 09:46:42

    Dodajcie też informację, jak wasze "mięsko" zostało zabite. W magiczny sposób ten etap "produkcji mięsa" znika z kampanii reklamowych i informacyjnych sklepów.

    Odpowiedz
  • abc 2018-05-25 19:45:32

    a będziecie generować jakikolwiek zysk?

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!