Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Wiceprezes Tesco: Musimy zwiększyć ilość działań prowadzonych wspólnie z producentami

- Na 2013 rok zaplanowaliśmy, że zachowamy obecną pozycję rynkową i będziemy podążać za klientem i pozyskiwać nowych. W tym ma nam pomóc marka własna, zwiększenie udziału promocji i wiele innych działań, które możemy prowadzić wspólnie z producentami. Musimy znaleźć jak największą ilość produktów, które będą odpowiedzią na potrzeby klientów - mówił Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco Polska na łamach TVN CNBC.

Wiceprezes Tesco: Musimy zwiększyć ilość działań prowadzonych wspólnie z producentami
Czesław Grzesiak, wiceprezes sieci Tesco w Polsce

Autor: TVN CNBC
Data: 28-01-2013, 09:30

Jak zaznaczył rozmówca TVN CNBC, Polacy oszczędzają także na żywności. - Z naszych najnowszych badań wynika, że ponad 77 proc. klientów naszych sklepów zwraca uwagę na cenę, a około 65 proc. - chodzi na zakupy z kartką. Większość konsumentów szuka też okazji i promocji - mówił Czesław Grzesiak.

Jego zdaniem, rok 2012 jest rokiem oszczędzania. - Polacy starają się kupować racjonalnie. A to powoduje duży wzrost sprzedaży marki własnej. Tesco Polska od wielu lat rozwija produkty marki własnej, które zajmują dziś 35 proc. wolumenu sprzedaży. Udowadniamy klientom, że w super- i hipermarketach nie jest drożej niż w dyskontach - przyznał Grzesiak na antenie TVN CNBC.

Jak dodał, handel dziś nie jest jednorodny - dyskonty zajmują ok. 25-26 proc. rynku.

- Trudny okres dla handlu potrwa na pewno jeszcze przez kilka najbliższych miesięcy. Jestem zwolennikiem teorii, że będziemy powoli odzyskiwali wzrosty sprzedaży w III i IV kw. br. - komentował wiceprezes Tesco Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Czesław Grzesiak RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Sara 2013-01-28 19:42:09
    Znaczy -i musimy jeszcze mocniej doić polskich producentów, bo Biedronka robi to znacznie lepiej od nas... Żenada...
  • Grzesiek 2013-02-01 15:46:05
    @Sara Powiem Ci szczerze, że nie znasz kulisów \"dbania\" o polskich producentów- uwierz mi JMD się nie cacka ze swoimi dostawcami
  • Karanka 2013-02-01 20:07:36
    Tesco to najbardziej chaotyczna cenowo sieć. Albo goni sprzedaż, albo goni marże. Tak naprawdę to najdroższa sieć nowoczesna na rynku i ludzie to zaczynaja dostrzegać. Kilkadziesiąt produktów ustawionych pod Biedronke a reszta 20-30 procent drożej niż u konkurencji...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.11.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!