Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Widan: Dystrybutor mrożonej żywności musi rozwijać się w kilku segmentach

Firma Widan, dystrybutor mrożonej żywności, działający w segmencie lodów, mrożonek i pieczywa mrożonego, zwiększyła przychody w 2013 roku o 19. proc. Zdaniem Daniela Malczyńskiego, Sales Managera w firmie, to bardzo dobry wynik w branży, w której działa Widan.

Widan: Dystrybutor mrożonej żywności musi rozwijać się w kilku segmentach
Daniel Malczyński, Sales Manager w firmie Widan

Autor: portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
Data: 26-06-2014, 11:13

- Chcemy rozwijać się we wszystkich trzech segmentach, w których działamy, bo uważamy, że w dzisiejszych czasach firma dystrybucyjna nie może postawić tylko na jedną nogę. Dzięki temu nasza firma szybko się rozwija. W 2013 roku osiągnęliśmy wzrost przychodów rok do roku o 19 proc. W naszej branży to jest naprawdę dobrym wynikiem - mówi Daniel Malczyński w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Firma powstała w 1991 roku i jest jedną ze starszych firm działających w Polsce w segmencie mrożonej żywności. - Mamy mocną pozycję w dystrybucji żywności w południowo wschodniej Polsce, czyli w woj. podkarpackim, małopolskim i tutaj skupiamy się przede wszystkich na dystrybucji lodów i mrożonek. W innych oddziałach, np. we Wrocławiu, prowadzimy głównie sprzedaż mrożonego pieczywa. Obecnie otwieramy nowy oddział w Piasecznie pod Warszawą, chcemy umocnić się także w tym regionie - wymienia Daniel Malczyński.

- Nasza firma obecnie obsługuje około 3 tys. klientów, w tym: tradycyjne sklepy detaliczne, sieci handlowe, szeroko rozumiany kanał HoReCa oraz placówki zbiorowego żywienia typu szpitale, czy więzienia - dodaje.

Widan współpracuje między innymi z siecią Eko Holding, Polomarket, Frac, Lewiatan, Zielony Koszyk, Piotruś Pan itp. Rozwija się w kanałach - nowoczesnym i tradycyjnym.

- Wbrew opiniom sprzed kilku lat, rynek handlu tradycyjnego nie upadł, ciągle jest bardzo mocny. Dotyczy to szczególnie lodów - najwięcej sprzedaje się ich w punktach handlu tradycyjnego - zauważa Daniel Malczyński.

Zapewnia, że firma prowadzi rozmowy o dystrybucji z kolejnymi sieciami. Z kolei w miejsce umów z dotychczasowymi klientami, które kończyły się w tym roku, zostały podpisane nowe wieloletnie kontrakty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Daniel Malczyński RSS ALERT    /    Widan RSS ALERT    /    pieczywo mrożone RSS ALERT    /    lody RSS ALERT    /    mrożonki RSS ALERT    /    dystrybucja RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • ryba 2014-06-26 12:42:09
    Panie Miałczyński - fantastyczny wzrost . Na prawdę. 19% brawo a od jakiego value ? Jak udziela Pan wywiadów w takim miejscu jak portal to niech Pan będzie odwżny a nie ukrywa się Pan za maską % . Wie Pan ile to jest 100% wzrostu od zera ? Takie firmy i w tej branży jak najszybciej muszą szukać nabywców. Ci którzy mogliby by być zainteresowani szukają konkretów a nie 19% młody człowieku. Po za tym gratuluję otwarcia na warszawie. Tyle co ma Pan wzrotu nie starczy na rabat :)
  • MS 2014-07-02 11:11:43
    Brawo Brawo Panie Danielu Byle tak dalej pozdrawiam Michał
  • Polonista 2014-07-04 13:58:22
    Panie ryba, ocena niedostateczna za błędy ortograficzne i interpunkcyjne :-)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.21.83
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!